Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cílem je pochopit význam reklamy pro firmu, naučit se zvolit reklamu tak, aby oslovila správný článek populace, pochopit psychologické působení reklamy na potencionálního klienta, zjistit, jak se dívá na reklamu koncový uživatel a co ho dokáže oslovi…
Cílem je naučit se různé styly jednání, dozvědět se, jak působí na ostatní lidi, zda vzbuzují respekt nebo zda si dokáží získat sympatie, osvojit si zásady profesionálního oblékání.
Klasicky vyráběné kruhové stoly pro Vás. Stůl vyrobený z DTD, dýhovaný dýhou buk. Centrální noha je vyrobena z masivu buku.
Cílem je upevnit dovednosti zvládání obtížných situací ve styku s klienty, zvýšit vcítění do různých typů klientů, naučit se vhodným taktikám jednání a ovlivňování různých typů klientů.
Cílem je osvojit si techniky prodeje, naučit se správný postup v jednotlivých částech prodejního jednání, naučit se správně klást zákazníkům otázky, argumentovat a odpovídat na námitky. obchodní komunikace a vyjednávání, zvládat profesionálně různé t…
Nabízíme klasicky vyráběné kruhové stoly pro Vás. Kulatý stůl o průměru 110 cm, vyrobený z DTD, dýha buk. Nohy jsou vyrobeny z masivu buk. Při rozložení ovál 110 x 150 cm. Tlouštka plátu 18 mm.
Cílem je rozvoj trenérských a koučovacích dovedností v souladu s potřebami firmy, rozvoj komunikačních dovedností, zejména prezentace, vedení diskuse, naslouchání, kladení otázek, jistota ve zvládání technických pomůcek tréninku, atd.
Cílem je pochopit odlišnosti jednání a chování různých národů, poznat zvláštnosti jejich vystupování, odlišnosti systému priorit, zásady obchodního jednání, způsoby řešení problémů, způsoby rozhodování, vedení a řízení.
Nabízíme klasicky vyráběné kruhové stoly pro Vás. Kulatý stůl o průměru 100 cm, DTD dýhovaný - buk. Soustružená masivní noha - smrk. Tl. plátu 36 mm.
Cílem je osvojit si a naučit se používat pravidla společenského a business protokolu, přispět k celkové profesionalitě a sebevědomému vystupování účastníků, kteří reprezentují svou organizaci.
Cílem je přesvědčit manažery k vnitřnímu přijetí zpracovaného systému hodnotícího pohovoru, naučit se správnému postupu a technice vedení hodnotících pohovorů, zkvalitnit komunikační dovednosti ve vztahu k podřízeným pracovníkům.