Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Přivítací hovor pro nového zákazníka. Pomáhá vytvářet pozitivní vztah mezi klientem a firmou. Úvod vždy patří poděkování klientovi za využívání služby (produktu), pak následuje stručné seznámení s nejdůležitějšími body budoucí spolupráce.
Kurzy pro asistentky, recepční a sekretářky, které chtějí pracovat opravdu profesionálně.
Lektorské kurzy - rozvíjejte své lektorské dovednosti, naučíme vás komunikovat a prezentovat před posluchači. Osvojíte si potřebné dovednosti pro úspěšnou lektorskou činnost a moderní lektorské techniky.
Využíváme přímé oslovení klientů s nabídkou produktu nebo služeb. K vedení prodejního hovoru pomáhá scénář telefonického hovoru. Vždy na začátku hovoru je povinnou složkou dotaz na ochotu klienta s operátorem hovor vést.
Systémy generálního klíče se stávají nezbytnou součástí soudobých bezpečnostních systémů. Nacházejí svoje uplatnění všude tam, kde je potřeba řídit přístupová práva osob a zjednodušit manipulaci s mnoha klíči.
Vypracování úvodní studie (předběžná analýza) v první řadě vymezuje oblasti činnosti klienta, které je vhodné nově pokrýt informačním systémem anebo je třeba funkčnost stávajícího informačního systému zásadním způsobem změnit.
Personalistika – odborné kurzy, které pokrývají celou šíři práce personalisty. Rozvoj a vzdělávání zaměstnanců, pracovní právo, mzdy, výběr zaměstnanců a odměňování.