Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Pro naše partnery zpracováváme komplexní přípravu projektu, samozřejmostí je, že doporučíme nejvhodnější postup realizace záměru, navrhneme vhodné nástroje, sestavíme call script dle konkrétního zadání, zajistíme vývoje aplikace pro práci operátorů a…
Monitoring a reporty používáme jako dynamický nástroj sloužící k optimalizaci provozu (provozní doba, efektivní počet operátorů). Pro naše klienty máme připravený denní, týdenní a měsíční reporty, které předáváme elektronickou cestou či zpracované on…
Nabízíme zabezpečení všech organizačních, provozních, kancelářských, sekretářských a asistentských služeb. Vlivem těchto služeb nemusíte hledat nové zaměstnance, kteří Vám neúměrně zatíží náklady firmy.
V rámci tohoto produktu Vám zabezpečíme zavedení strukturovaného administrativního systému.
V rámci administrativního servisu můžeme kompletně/částečně (dle zadání projektu) převzít administrativní správu Vaší společnosti, čímž získáte výraznou časovou a finanční úsporu.
Nabízíme výzkumné a analytické služby v oblasti zpracování dat a jejich statistické analýzy.
Nabízíme výzkumné a analytické služby v oblasti veřejného mínění.
Poskytujeme výzkumné a analytické služby v oblasti obchodu a marketingu.
V rámci logistických služeb Vám navrhneme a zrealizujme efektivní logistické řešení, které Vám pomůže uspořit náklady, a to vše při zachování či zvýšení stávající kvality. Nechte se překvapit, jak může logistický proces fungovat jednoduše a spolehliv…
Nabízíme outsourcing veškerých administrativních činností spojených s podnikáním. V rámci administrativního servisu můžeme kompletně/částečně (dle zadání projektu) převzít administrativní správu Vaší společnosti, čímž získáte výraznou časovou a finan…
Při stavbě call centra na klíč pro Vás zrealizujeme: návrh organizace projektu, vybudování datové a silové sítě, stavební úpravy prostor, instalaci nábytku spolu s instalací sítí, vybudování call centra a vedení projektu, nastavení procesů, stanovení…
Služby SMS servis obsahují: nastavení linky pro SMS komunikaci, rozřazování účastníků projektu dle klíčové slova, vytvoření databáze dle zadání, zpracování zpráv pomoci specializovaného analyzéru. Využití sms servisu je možné u potvrzování objednávek…
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
Podpora poskytovatelům úvěrových produktů zahrnuje: komunikaci s klienty poskytovatele (využití interních/externích databází), doporučení forem komunikace podle typu úvěrového produktu, nákupní a post-nákupní komunikaci se zákazníky.