Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Poskytujeme výzkumné a analytické služby v oblasti obchodu a marketingu.
V rámci logistických služeb Vám navrhneme a zrealizujme efektivní logistické řešení, které Vám pomůže uspořit náklady, a to vše při zachování či zvýšení stávající kvality. Nechte se překvapit, jak může logistický proces fungovat jednoduše a spolehliv…
Nabízíme outsourcing veškerých administrativních činností spojených s podnikáním. V rámci administrativního servisu můžeme kompletně/částečně (dle zadání projektu) převzít administrativní správu Vaší společnosti, čímž získáte výraznou časovou a finan…
Při stavbě call centra na klíč pro Vás zrealizujeme: návrh organizace projektu, vybudování datové a silové sítě, stavební úpravy prostor, instalaci nábytku spolu s instalací sítí, vybudování call centra a vedení projektu, nastavení procesů, stanovení…
Služby SMS servis obsahují: nastavení linky pro SMS komunikaci, rozřazování účastníků projektu dle klíčové slova, vytvoření databáze dle zadání, zpracování zpráv pomoci specializovaného analyzéru. Využití sms servisu je možné u potvrzování objednávek…
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
Podpora poskytovatelům úvěrových produktů zahrnuje: komunikaci s klienty poskytovatele (využití interních/externích databází), doporučení forem komunikace podle typu úvěrového produktu, nákupní a post-nákupní komunikaci se zákazníky.
Zahrnují: příchozí hovory, příchozí e-maily, faxy, dopisy, SMS. Možnosti využití pasivních telemarketingových služeb jsou např. při reklamních kampaních, při přijímání objednávek, provozování informačních a reklamních linek nebo při cross-selling.
V oblasti celoživotního vzdělávání se zaměřujeme na firemní vzdělávání a poradenství, kurzy pro veřejnost a individuální rozvoj jednotlivců.
Jsme profesionálním partnerem pro business process outsourcing. Svěřte nám výkon podpůrných podnikových služeb a získejte tak možnost zaměřit se pouze na své klíčové aktivity.
Zahrnují: komunikaci s cílovou skupinou zákazníků (využití interních/externích databází), odchozí telefonní hovory, e-maily, faxy, dopisy, SMS. Naše služby můžete využít např. při verifikaci a doplnění databází, při prodejních hovorech/přímý prodej, …