Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Jídelní dřevěná židle z masivu teaku s prohnutým sedákem, barva natural přírodní. Jídelní masivní židle z teakového dřeva mají díky tvrdému a kvalitnímu materiálu dlouhou životnost.
Jídelní židle seagrass podsazená potažená výpletem mořské travy. Nábytek z možské trávy je čistě z přírodních materiálů, dřevěná židle z masivu je potažena svazky mořské trávy Seagrass.
Čajník s podnosem vitrína prosklená se šuplíkem, skříňka na čajový servis s podnosem na servírování.
Dřevěné křesílko z masivu kožené, barva antik, křeslo s polstrovaným koženým sedákem a opěradlem. Masivní křesla z teakového dřeva mají díky tvrdému a kvalitnímu materiálu dlouhou životnost.
V nabídce www.brother-shop.cz autorizovaného servisního a prodejního centra Brother naleznete širokou nabídku pásek papírových samolepících, snadno odstranitelné.
Dřevěné křeslo s koženým sedákem, barva antik, křeslo s koženým sedákem, barva antik. Masivní židle křesla z teakového dřeva mají díky tvrdému a kvalitnímu materiálu dlouhou životnost.
Poskytuje základní funkce pro plánování jednání, schůzek a úkolů, tak jak je to obvyklé u podobných systémů pro organizaci času. Záznamy lze snadno provázat s obchodními kontakty, sdružovat je v rámci dlouhodobých obchodních případů, případně delegov…
Správa kontaktů je páteří systému TOCRM. Umožňuje snadné sdílení dat v rámci podniku, poskytuje komplexní a podrobnou správu partnerů a potencionálních klientů, sledování komunikace a příležitostí, podrobných kontaktních informací a souvisejících dok…
Libovolná sestava z více tabulek může být snadno vytvořena pomocí nástroje uživatelská tvorba pohledů. Například pohledem na prodeje vzniklé z konkrétní marketingové kampaně snadno vyhodnotíte účinnost kampaně.
Program je vybaven nástrojem pro snadný způsob plánování, přípravy a spravování cílené emailové, telefonické nebo mailingové marketingové kampaně. Stačí pouze zvolit vhodnou šablonu pro email nebo dopis, vytvořit seznam příjemců a ze systému odeslat …
Pro zjednodušené řízení přístupových práv jsou v systému přednastaveny uživatelské role (např. administrátor, správce kampaní, fakturant). Zařazením uživatele do takové role jednoduše definujeme jeho právo přístupu k odpovídajícím modulům a tabulkám.…