Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V rámci drátěného modelu je přesně definováno rozmístění funkčních prvků na stránce. Nejedná se o grafický návrh. Model tedy neobsahuje obrázky a je tvořen pouze pomocí čar, textu a základních grafických prvků web (tlačítka, loga).
Webové stránky tvoří základ všech ostatních aktivit v oblasti internetového marketingu. Investice vložené do kvalitních webových stránek se Vám vrátí v podobě vyšší návštěvnosti webu a tím vyšších výnosů.
Investujete mnoho prostředků do různých forem reklamy, přivádíte na své stránky velký počet uživatelů, vše ale zůstává bez většího efektu? Uživatelé Vaše webové stránky opouštějí, aniž by cokoliv nakoupili nebo zaslali objednávku?
Veškeré další požadavky jsme připraveni pro Vás vypracovat ve skvělé kvalitě. Navrhneme Vám v elektronické podobě vzhled.
Monitorujte tisíce blogů, miliony příspěvků z Twitteru, desítky milionů statusů z Facebooku, desítky milionů diskusních příspěvků z českých a slovenských serverů.
Získejte nové klienty a zviditelněte se zákazníkům, zajímajícím se o oblast ve které podnikáte.
Prostřednictvím emailingu můžete své zákazníky nejen informovat o novinkách ve vašem oboru nebo sortimentu, ale také nabízet doplňující zboží na základě předchozích nákupů či rozesílat různé pozvánky.
V prezentaci Vás uvedeme do světa PPC reklamy – tedy reklamy pay per click (platba za klik). Hlavní část se bude věnovat přehledu vyhledávačů a PPC systémů v České a Slovenské republice.
Umožňuje pracovat s e-mailem, kalendářem a s kontakty v aplikacích Outlook, Entourage, nativních klientech Apple, WWW prohlížečích a mobilních zařízeních. Zajistí, že budete mít ve svém smartphone, nebo PDA vždy aktuální zprávy, kalendáře a kontakty.
Na tomto školení se budeme detailně věnovat PPC reklamě v obsahových (nebo-li kontextových) sítích. Detailně rozebereme možnosti cílení obsahové reklamy, jednotlivé reklamní formáty a způsoby jejich využití.
Vytváříme moderní www stránky na míru. Webová prezentace na míru vám umožní zdůraznit vaše přednosti v daném oboru. Prezentace (nejen webová) by měla vyjadřovat individualitu a ne schopnost splynout s davem. A k tomu potřebujete kvalitní marketingový…
Strategie budování zpětných odkazů představuje plán kontinuálního získávání relevantních a kvalitních zpětných odkazů a rozkryje Vám Vaši stávající situaci z hlediska jejich množství a kvality.
Průběžná doporučení úprav webu na základě detailního sledování chování Vašich uživatelů.
Jednou z nejvyužívanějších forem internetové reklamy je inzerování pomocí upoutání uživatele bannerem a nalákání ho ke kliknutí. Po kliknutí na reklamní banner umístěný na internetových stránkách se uživatel dostane na stránky inzerenta.