Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Ve spolupráci s telefonním operátorem T-Mobile Czech republic s.r.o. nabízíme našim klientům možnost využití několika variant “mobilního marketingu” se zacílením na fyzické i právnické osoby vlastnící hlasové služby společnosti T-Mobile.
Pro podniky, které se chystají proniknout na nové trhy, často představuje daňové a celní zastoupení riziko, a to především kvůli neustálému vývoji předpisů a vzdálenosti jejich budoucích obchodních partnerů.
Průběžně optimalizovat skladové zásoby: zrychlení toků (cross-docking), průběžná analýza, opožděná diferenciace prostřednictvím kitting nebo montáže (post-manufacturing), aktivní a pasivní zabezpečení.
Nabízíme globální řešení pro půjčovny a flotily aut. Nabídka „Car Fleet“ zahrnuje přípravu a individuální přizpůsobení nových vozidel při dodání, údržbové aktivity, jakož i sběrná centra, odborné posouzení a revalorizaci vozidel po ukončení doby nájm…
Můj přístup v řešení těchto individuálních požadavků je v dodání individuálních služeb. Vždy přesně na situaci zadavatele. Ke službám poskytuji další pozáruční servis. Vzhledem k absenci byrokracie spojené s provozem každé firmy jsem vždy připraven r…
S programem OverseaSolution společnost navrhuje a realizuje řešení letecké nebo námořní přepravy z místa odevzdání do místa určení (door-to-door), a to díky celosvětové síti poboček a partnerů sdílejících stejné nároky.
Nabídka kontinentální dopravy společnosti se opírá o bohaté zkušenosti v těchto oblastech: kusové zásilky, celovozové přepravy a expresní přeprava na míru.
Microsites jsou samostatné malé produktové stránky, které upozorňují na nový produkt, marketingovou akci, soutěž apod. Cílem microsite je upozornit na kvality a výhody nového produktu či služby, microsites se vyznačují specifickým designem, strukturo…
Propagační materiály jsou nedílnou součástí firemní identity. Firemní a propagační materiály vytváříme v souladu s grafickým manuálem včetně předtiskové přípravy. Firemní a propagační materiály jsou např.: vizitky, hlavičkové papíry, obálky, desky, r…
Linkbuilding je jedna z hlavních činností v rámci metod SEO. Na webináři linkbuildingu se dozvíte, jak začít s budováním odkazů pro váš web. Jak vypadá přirozený odkazový profil, jaké jsou základní metody získávání zpětných odkazů a jak linkbuilding …
Na tomto školení se budeme detailně věnovat PPC reklamě v obsahových (nebo-li kontextových) sítích. Detailně rozebereme možnosti cílení obsahové reklamy, jednotlivé reklamní formáty a způsoby jejich využití.
V prezentaci Vás uvedeme do světa PPC reklamy – tedy reklamy pay per click (platba za klik). Hlavní část se bude věnovat přehledu vyhledávačů a PPC systémů v České a Slovenské republice.
Prostřednictvím emailingu můžete své zákazníky nejen informovat o novinkách ve vašem oboru nebo sortimentu, ale také nabízet doplňující zboží na základě předchozích nákupů či rozesílat různé pozvánky.
Získejte nové klienty a zviditelněte se zákazníkům, zajímajícím se o oblast ve které podnikáte.