Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Schopnost komunikovat, jednat asertivně a chovat se co možná nejvíce přesvědčivě by mělo být samozřejmostí u každého, který se denně dostává do styku s lidmi a komunikuje s nimi.
Kvalitní a velká vestavěná skříň. Rádi Vám jí zhotovíme přímo na míru! Naším cílem je Vaše naprostá spokojenost s námi.
Navrhování případně i provádění úprav interní dokumentace na základě zjištění auditů, organizačních změn, legislativních požadavků a požadavků zadavatele tak, aby byla zachována shoda s požadavky systémových normy.
Nezbytná školení pracovníků v oblasti managementu jakosti, ochrany životního prostředí, bezpečnosti práce a ochrany zdraví při práci, např.: školení z obecných principů daného Standardu (ISO 9001, ISO 14001, ISO 15 189, ISO 17 025.
Terminologie norem kvality, seznámení s normou v praxi, postupy manažera kvality.
Pojem proces, zdůvodnění popisu činnosti jako procesu, mapování a kategorizace procesů, identifikování procesů.
Úvod do systému managementu (ISO 9001, ISO 14001, ISO 17 025, ISO 15 189 nebo systém HACCP).
Analýza vlivu a umístění hlavních položek materiálů - komoditní matice (strategické, pákové, úzkoprofilové, nekritické komodity).
Český ekvivalent pojmu outdoor dosud neexistuje, nicméně je v dnešní době již jen málo manažerů či dalších pracovníků firem, kteří by netušili, co si pod tímto označením představit.
Manažer je osoba, která zodpovídá za provoz firmy a organizace. Aby se člověk stal manažerem, musí mít příslušné znalosti a dovednosti. Ne každý má v sobě přirozenou autoritu a dovednost vést ostatní, zodpovídat za jejich práci, motivovat je a snažit…
Laboratoř musí mít zaveden efektivní systém vnitřní kontroly kvality (se splněním doporučení odborných společností, pokud taková existují) a musí se zúčastňovat externího hodnocení kvality. Ke splnění těchto bodů je vhodné respektovat požadavky oboro…
Program je určen pro všechny, kteří komunikují na své pozici s obtížnými klienty po chatu nebo e-mailem.
Použití technik především otázek cíleně směřujících ke zlepšení výkonu, k osobnostnímu rozvoji a všeobecné spokojenosti jednotlivce nebo skupiny v pracovním a osobním životě. Motivace k odstraňování vnitřních překážek maximalizace výkonu.