Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Úvod do marketingu. Marketingové plánování. Analýza makroprostředí.
Analýza osobnosti - Kdo jsem? Jak mě vnímá okolí, typologie, temperament osobnosti.
Marketing výrobků a služeb - rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí řízení firmy.
Pozitivní přístup obchodníka a schopnost sebemotivace, stanovování prodejních cílů.
Standartní kurzy MS Windows a MS Office na všech úrovních (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Outlook, MS Access, Internet).
Poskytnutí exkluzivní informace vytipovanému médiu dle jeho schopnosti stouto informací nejlépe naložit (exkluzivní interview, případové studie), organizace cest novinářů dle požadavku klienta.
Mapování současné úrovně péče a komunikace se zákazníkem jako výchozí úroveň dalšího zvyšování kvality a efektivity péče o zákazníky.
Strategická analýza stavu firemního klimatu, projevy sociálně patologického chování.
Stanovování dohod jak v osobním, tak v pracovním životě, motivace vlastní osoby, pozitivní povzbuzení.
Mořský vzduch má příznivé účinky na lidský organismus, obsahuje mořskou vodu, která nese důležité prvky jako sodík, draslík, hořčík, vápník, brom, jód, selen a železo.
Objektivní nástroj hodnocení pracovního výkonu z pohledu nejen odborného, ale i postojového a komunikačního.
Assessment centrum rozvojové (development centrum) - identifikovat rozvojové potřeby manažerů, zaměstnanců, obchodníků a vytvořit individuální plány pro jejich další rozvoj a vzdělávání.
Cíl: uchovat si pozitivní přístup i v situacích, kdy se nedaří (i dlouhodobě).