Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Protiskluzové příčky pro kovové žebříky jsou zhotoveny z oceli St 37,2 nebo jiného polského ekvivalentu s odobnými vlastnostmi, nerez oceli, hliníkového nebo měděného plechu.
Schodišťové stupně mohou být zhotoveny na individuální objednávku. Vzhledem k rozdílným nákladům při projektování, doporučujeme využití hotového sortimentu ze skladu.
Otvory v bočních stěnách umožňují jejich vzájemné spojování. Na místech spojení profilových roštů vzniká zvětšení průřezu podobné dvojitému T-profilu.
Technologie výroby lisovaných roštů umožňuje výrobu širokého sortimentu roštů s rozdílnými obdélníkovými nebo čtvercovými oky v modulu 11,1 mm v rozměrech do 2200 x 2500 mm.
Kvalitu a náročnost výrobní technologie svařovaných podlahových roštů dokládá skutečnost, že zahrnuje 780 svařovaných bodů na metr čtvereční (při velikosti oka 3032, resp. rozteči oka 34/38). Výsledkem je zachování vysoké stability roštů i při extré…
V této oblasti bylo dosaženo velkého úspěchu vybudováním firmy s moderní technologií na výrobu širokého sortimentu podlahových roštů.
Rošty s velkými oky mohou být dokonalými prvky mřížových dělících příček všude tam, kde se vyžaduje rozdělení místnosti. Použití těchto dělících příček má výhodu prakticky nenarušeného přirozenéh osvětlení a ventilace po rozdělení místnosti.
Tenzometrické váhy vyráběné na zakázku v úzké spolupráci s provozovatelem váhy a konstruktéry.
Statické kolejové mostové váhy jsou určeny pro vážení vagónů v klidu. Konfigurace mostů kolejových vah je určována geometrií vážených vagónů. Přesnost je podstatnou výhodou statických vah oproti vahám dynamickým.
Váhy jsou určeny pro vážení silničních vozidel. Mostové váhy jsou realizovány od rozměru 6x3m. Pro vážení kamiónů a souprav se nejčastěji používá rozměr 18x3m. Váhy pro vážení aut mohou být osazeny jako zapuštěn, nebo nad úrovní terénu.