Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality, určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality.
Plánování a příprava projektu, řízení realizace projektu, vyhodnocení projektu, nástroje na podporu řízení projektu.
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, řízení obchodní schůzky, uzavření obchodu, řešení námitek, vyjednávání.
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…
Dohlížet na činnosti směřované k údržbě a zdokonalení efektivity kanceláří, účastnit se auditů a šetření, rozpoznávat změny v pracovní praxi, které nastávají vlivem příchodu nové technologie.
Popisovat zařízení používaná v moderních komunikačních systémech,hodnotit, co jejich pracovní týmy mohou získat využitím počítačů a moderních komunikačních systémů,vést své týmy k co nejefektivnějšímu využití daného vybavení.
Dávat plánované instrukce, které mají přesný význam,sledovat výsledky za účelem ujištění se, že práce byla vykonána a přístup týmu je dobrý, rozhodovat, kdy je třeba písemných instrukcí.
Nabízíme vedení podvojného účetnictví: zpracování účetních dokladů, informace o stavu pohledávek a závazků, příprava podkladů pro DPH a jiná různá hlášení, statistické výkazy, tvorba rozvahy a výkazů zisků a ztrát, evidence hmotného i nehmotného maje…
Připravíme výkazy a podnikatelské záměry pro získání úvěru u banky, tvorba Cash-flow a dalších výkazů, ekonomické ukazatele společnosti.
Mzdová agenda - komplexní zpracování mezd, zpracování mezd v měsíční, hodinové sazbě, zpracování výkazů pro OSSZ a zdravotní pojišťovny, jednání a provádění kontrol PSSZ, zdravotních pojišťovnách a finančních úřadech, roční zúčtování daní.
Poskytujeme poradenství v oblasti DPPO a DPFO, DPH, silniční dani a dani z nemovitosti, v dani dědické, darovací a z převodu nemovitosti a další.
Informační systém Helios Orange nabízí řešení zahrnující všechny potřebné firemní agendy a související propojení všech důležitých oblastí, jako ekonomika, sklad, pokladní prodej apod. v jednom systému
Informační systém Helios Orange dokáže sjednotit řízení veškerých agend ve výrobní firmě. Zahrnuje nejen ekonomickou oblast, personalistiku, ale také celý výrobní proces. Sleduje a vyhodnocuje zakázky, řídí obchodní i marketingové procesy.