Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Výhody dřevostaveb jsou jako stvořené pro dnešní svět. Dnes rostou ceny energií den ze dne a to dle prognostiků ještě zdaleka nejsme na horní hranici. Proto je už při plánování a projektování výstavby důležité mít na paměti tepelně-izolační vlastnost…
Přehledné nástěnné kalendáře představují v naší kolekci závěsné tříměsíční a čtyřměsíční kalendáře v různých barvách. U těchto kalendářů můžete zvolit menší nebo větší reklamní plochu. V naší nabídce najdete dále mapové plakáty pro přehledné plánován…
Modulární konstrukce tvořená třemi základními moduly - statickým modulem, funkčním modulem designovým modulem - garantuje jistotu během plánování i zpracování a poskytuje široký prostor pro vyjádření vzhledu.
„Stálá změna“ je dnes jedinou jistotou. Kurz Vás vybaví účinnými nástroji pro plánování změn. Naučíte se, jak na změny reagujeme a jaký na nás mají vliv. Zjistíte, jak proces vypořádávání se se změnou řídit, jak ho plánovat a ošetřovat.
V rámci bezpečnostního poradenství poskytujeme především bezpečnostní služby typu vyhodnocování rizik nebo strategické bezpečnostní plánování.
Obsah semináře: předběžný a přizpůsobivý management, proces tvorby předběžných rozhodnutí, předběžné plánování alternativ, management přizpůsobení se ve 4 stupních.
Od plně prosklených prvků trubkového rámu kouřotěsných dveří a dveří T30 a T90 z oceli a hliníku, přes ocelové protipožární dveře lícující s plochou až po robustní dveře z oceli a ušlechtilé oceli Jeden partner pro všechno - pro bezpečné plánování ve…
Obsah semináře: co znamená „strategické myšlení“, jaké jsou cíle a nástroje strategického plánování a řízení, jaké jsou dva základní faktory určující strategii, jaké jsou základní fáze při tvorbě strategie, atd.
Analýza stávajících nákupních činností, nakupované komodity, komoditní matice, benchmarking, proces „logistika“ – charakteristika, poslání, prostředky, návaznosti ve firemním systému, plánování výrobních zdrojů a potřeb materiálů, zvyšování produkti…
Úvod do marketingu. Marketingové plánování. Analýza makroprostředí.