Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Pro soukromé osoby jsme připraveni zpracovat nabídky na pojištění životní, úrazové,majetku a odpovědnosti, vozidel,penzijní produkty, investice, investice do drahých kovů, prémiové a privatní bankovnictví, finanční plánování a finanční poradenství, p…
Plánování umístění výrobků v regálech je prováděno za použití specializovaného softwaru, s ohledem na plochu, prodejní ukazatele, obrat a obchodní marži.
Poskytujeme komplexní servis v oblasti problematiky územního plánování.
• Podnikový systém pro plánování a podporu výrobních procesů. • Plánování, výroby, řízení výroby, odvádění výroby. • Modul EDI komunikace. • Tiskový modul štítků (VDA, GTL).
Plánovat a řídit projekty tak, aby se navzájem neohrožovaly přetěžováním klíčových zdrojů a vzájemně se podporovaly, znamená zavést jednotný systém plánování a řízení projektů - projektovou kancelář.
ShiftMaster je jedinečný specializovaný SW produkt pro efektivní řešení plánování a evidenci směn, zejména v provozech s nerovnoměrně rozvrženou pracovní dobou či v režimu tzv. konta pracovní doby.
Podporuje výkon agendy kontrol a auditu v modulu Plánování a v modulu Přezkoumávání, které společně podporují všechny fáze a součásti procesu přezkoumávání dle zákona.
Nabízíme úplné portfolio služeb územního plánování a regionálního plánování výstavby od generálních a akčních plánů po městskou, okresní a venkovskou výstavbu. Naším cílem je poskytovat řešení na základě mezioborového přístupu.
Aplikace slouží k plánování porad a řízení výstupních agend. Je určena pro nasazení na platformě IBM Domino/Lotus Notes. Hlavní plánovací formulář porady je rozdělen do několika základních oddílů: plán porady, zápis, souhrn úkolů z porady, protokol. …
Daňový audit účetnictví zahrnuje především kontrolu a vyhodnocení daňově problematických oblastí v účetnictví klienta, návrh na snížení, příp. časovou optimalizaci, daňového zatížení při současném respektování zákonných norem. Daňové plánování zah…
Plánování hotovosti podle reálných hodnot pohledávek, závazků, dalších finančích pohybů a aktuálních stavů s přihlednutím k platebnímu chování obchodních partnerů.
Na vedoucí pracovníky je kladeno čím dál tím více úkolů a zodpovědnosti. To vyžaduje náročnější plánování a využívání času. Aktivní a vytížení manažeři jsou často ve stresu a spěchu, aby stihli všechny úkoly a povinnosti, kterých neustále přibývá.