Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nabízíme zhotovení barevných povrchů asfaltových vozovek metodou broušení a strojního špachtlování pomocí barevných plastů. Rychlost zasychání plastů je od 5 do 15 minut. Barevnost plastů je možná ve všech odstínech systému RAL.
Moderní inteligentní digitální pokojový termostat pro podlahové i konvekční vytápění. Inteligentní regulace pro elektrické podlahové topení, přímotopné konvektory, plynový kotel.
Digitální pokojový termostat s mikroprocesorem a flash pamětí – intuitivní snadné ovládání jediným knoflíkem, inteligentní týdenní časování, vzájemné propojení pro synchronizaci časových údajů. Možnost připojení na PC pro centrální řízení. Prostorový…
V mnoha výrobních a skladovacích halách je položen asfaltobeton, který je vymačkán, nerovný a popraskán s mnoha výtluky. Blatrysk, s.r.o. nabízí metodu brokování nebo broušení s následným strojním špachtlováním a dvojnásobným nátěrem.
Digitální pokojový termostat pro podlahové vytápění s týdenním časováním poklesu teploty a podsvětleným displejem. Regulace elektrického podlahového vytápění. Regulátor může být použit i pro spínání přímotopných konvektorů nebo kotle.
Poměrně často se stává, že po položení leštěného mramoru dochází za mokra ke mnoha pádům chodců s mnoha nepříjemnými zraněními. Firma Blatrysk, s.r.o. nabízí zdrsnění těchto povrchů metodou bezprašného brokování.
Zvyšování drsnosti obrusných vrstev se provádí frézováním zdrsňovacího profilu do vozovky do hloubky 3-4mm pod úhlem 45° na směr jízdy vozidel nebo tryskáním ocelovými kuličkami.
Elektrické topné fólie pro podlahové vytápění nebo doplňkové vyhřívání podlahy v sadě pro svépomocnou instalaci bez mokrého procesu. Tloušťka jen 0,4 mm. Již z výroby je topná fólie opatřena konektory a připojovacími studenými přívody, takže k poklád…
Odstranění vody z povrchu komunikací se provádí frézováním odvodňovacího bezhlučného profilu do povrchu komunikací do hloubky 4-5 mm pod definovaným úhlem a kadencí. Tento profil má vysokou odolnost proti obrusu.
Nabízíme odstranění lokálních nerovností jako například hrbů z vozovek bez přerušení provozu metodami frézováním a broušením.
Odstranění vodorovného dopravního značení se provádí frézováním a tryskáním ocelovými kuličkami. Frézováním se nesmí porušit obrusná vrstva vozovky - asfaltová či cementobetonová. Frézovací stroj je seřízen tak, aby nedošlo k porušení obrusné vrstvy.
Poskytujeme několik patentovaných technologií na odstranění tohoto nedostatku. Může poskytnout takové garance, že počet dopravních nehod před aplikací odvodňovacího drážkování poklesne na polovinu po realizaci odvodnění.
Jedním z mnoha nedostatků na pozemních komunikacích jsou podélně vyjeté koleje. Ve vybraných případech je možné odstranit vytlačeniny pomocí silniční frézy a jemného drážkování.