Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Obchodní případ spojuje veškerou související komunikaci (emaily, záznamy o schůzkách, úkoly a telefonáty), napomůže odhadnout tržby, zaznamenává informace o termínech, slevách a smluvních podmínkách, ale také o aktivitě konkurence.
Poskytuje základní funkce pro plánování jednání, schůzek a úkolů, tak jak je to obvyklé u podobných systémů pro organizaci času. Záznamy lze snadno provázat s obchodními kontakty, sdružovat je v rámci dlouhodobých obchodních případů, případně delegov…
Zkopírovat existující ceník, upravit, uložit a zadat jeho platnost. Tento proces jsme maximálně zjednodušili. Ceníky lze tvořit jak pro skupiny odběratelů, nebo se sezónní platností. K produktům lze dohledat vhodné dodavatele dle poměru termín dodání…
Sledování celé obchodní procedury od prvotní poptávky, přes výměnu variant nabídek až po finální fakturování zajištěné objednávky. Nabízí se propojení s modulem Katalog, přiložení související dokumentace, automatické připojení emailové, telefonické a…
Program je vybaven nástrojem pro snadný způsob plánování, přípravy a spravování cílené emailové, telefonické nebo mailingové marketingové kampaně. Stačí pouze zvolit vhodnou šablonu pro email nebo dopis, vytvořit seznam příjemců a ze systému odeslat …
Zajistíme dodávku licencí v nejvýhodnější cenové kategorii dosažitelné v rámci licenčních programů výrobce.
Libovolná sestava z více tabulek může být snadno vytvořena pomocí nástroje uživatelská tvorba pohledů. Například pohledem na prodeje vzniklé z konkrétní marketingové kampaně snadno vyhodnotíte účinnost kampaně.
Jakékoliv dokumenty (.DOC, .XLS, .PDF, .ODT, .ODS a další), které jsou součástí komunikace s partnery, lze v programu pohodlně přiložit ke konkrétnímu záznamu a následně kdykoliv dokument otevřít a dále s ním pracovat.
Pro zjednodušené řízení přístupových práv jsou v systému přednastaveny uživatelské role (např. administrátor, správce kampaní, fakturant). Zařazením uživatele do takové role jednoduše definujeme jeho právo přístupu k odpovídajícím modulům a tabulkám.…
Centrální panel programu CRM zobrazuje bleskově a přehledně základní údaje o společnosti jako jsou přehledy došlých objednávek, obchodních případů, vystavených faktur atd.
Pořiďte si vše v jednom. Hardware je speciálně vybrán a testován pro nejoptimálnější provoz CRM a navíc získáte další aplikace pro vaše podnikání. Stačí pouze zapojit do sítě, spustit a ihned máte k dispozici vlastní firemní informační portál.
Systém je díky svým vlastnostem určen především pro střední a větší společnosti s vyššími nároky. Je schopen plně postihnout specifické potřeby společnosti a vytvořit tak naprosto individuální řešení s novými činnostmi, agendami a funkcionalitami.
Moderní ekonomický systém, který je schopen zajistit kvalitní zpracování podvojného účetnictví a navazujících agend v prostředí Windows, Linux i Mac. Jednoduše ovladatelné a přehledné uživatelské prostředí skrývá robustní a výkonnou aplikaci.
Elektronický systém „Evidence a schvalování smluv“ zajišťuje elektronickou formu procesu schválení požadavku na uzavření/změnu/ukončení smlouvy. Aplikace je určena pro nasazení na platformě IBM Domino/Lotus Notes. Košilka smlouvy - obsahuje veškeré r…
Tento modul zobrazuje přehledně a souhrnně důležité ukazatele týkající se provozu firmy. Program lze nastavit tak, aby v předem požadovaném a opakovaném čase automaticky zasílal údaje z přehledu Dashboard na seznam emailových adres.