Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Poskytujeme do hloubky propracované řešení pro potřeby komplexního plánování a řízení činností a zdrojů v globálních firmách, stejně jako ve firmách s jediným provozním pracovištěm.
Poskytujeme ucelenou sadu nástrojů a aplikací, které vám pomáhají plánovat, realizovat a analyzovat výstupy ve strategické úrovni i v úrovni taktické, operativně řešené – sladění činností s podnikatelskými záměry.
Získání nových zákazníků a udržení stávajících skupin zákazníků, zlepšení interních procesů a docílení efektivity, posílený výkon při uvádění nových produktů, automatizace marketingových aktivit, vyšší úroveň služeb zákazníkům.
Správa událostí, správa a řešení problémů, řízení změn, správa konfigurací, řízení služeb v servisních úrovních.
Poskytuje mnohem více než jen tradiční funkcionalitu pro automatizaci služeb. Ve svém rozsahu napomáhá procesům v celé firmě a ve výsledku přináší četné výhody celé organizaci, která se zabývá poskytováním profesionálních služeb.
Moderní ekonomický systém určený pro malé a střední firmy či firmy vedoucí účetnictví a pro drobné podnikatele vedoucí daňovou evidenci. Jedná se o plně lokalizovatelný produkt s podporou vzdáleného přístupu.
Řešení pro výrobu dodávaná společností zahrnují pokročilé možnosti pro řízení jakosti (QA), sledování životního cyklu produktu (PLM), správu kmenových dat (MDM), a tím vycházejí vstříc všem vašim požadavkům na řízení výroby.
Ucelené řízení skladu, evidence zásob, definice skladovacích míst, šarží a balení, řízení úkonů a vytížení, interaktivní řízení jednotlivých činností a spotřeby – operací výdeje – v reálném čase.
Umožňuje organizacím založeným na projektech opětovné získání kontroly a odebrání nadbytečných administrativních procesů a nákladů, které s nimi souvisí. To vytváří větší efektivitu, která postupuje přímo od interních procesů.
Softwarové systémy pro maloobchod pomáhají maloobchodníkům zaměřeným na konkrétní i obecné oblasti vylepšovat transparentnost v celém zásobovacím řetězci a poskytují prvotřídní odbornost pro pracovníky a zákazníky obchodu.
Řeší od začátku do konce celý proces záručního respektive pozáručního servisního řízení, od příjmu, popisu závady, způsobu doručení do servisu, požadavků zákazníka na řešení, kompletnost zařízení a záznam dalších informací obvyklých při příjmu věci d…