Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Dle volby klienta provádění komplexního/částečného právního servisu v sídle klienta ve zvolené časové frekvenci, poskytování právních služeb zaměstnancům klientů v rámci firemních benefitů dle dohody s klientem.
Software pro řízení vztahu se zákazníky, který splňuje požadavky normy ISO 9001:2009 a funguje na webu. Díky doplňku CRM Service je veškerá příchozí a vybraná odchozí e-mailová komunikace přiřazena k obchodnímu vztahu.Odpadá tak dohledávání komunikac…
Řízení a audit kvality firemních procesů. Řešení problémů, neshod a jejich prevence. Řízení dokumentace a provozu měřících zařízení.
Školení nových zaměstnanců nebo stávajících před uvedením nových produktů. Tvorba kurzů a výukových pásem s multimediálním obsahem.
Hodnocení rizik a problematických oblastí a jejich promítnutí v procesu nabídkového řízení s použitím vlastních nastavitelných plánů činností a procesů.
Evidence docházky a prezence zaměstnanců. Stanovení přístupových a dalších oprávnění. Bezpečnostní postupy a zajištění majetku.
Díky dobrému nástroji, který významně usnadňuje implementaci informačních systémů, je náš vývoj velmi rychlý a tedy méně nákladný. Podle potřeby přizpůsobujeme existující komponenty potřebám zákazníků nebo vyvíjíme zcela nové.
Odpadá nutnost vyvíjet prostředí určená k výstavbě databáze a ke správě obsahu webu. Vývojáři se tak mohou plně soustředit na tvorbu webových stránek, které pouze zobrazují data z databáze nebo do databáze zapisují.
Program je vybaven nástrojem pro snadný způsob plánování, přípravy a spravování cílené emailové, telefonické nebo mailingové marketingové kampaně. Stačí pouze zvolit vhodnou šablonu pro email nebo dopis, vytvořit seznam příjemců a ze systému odeslat …