Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Podpora při získávání relevantních podkladů a při vytváření požadované dokumentace pro řízení související s podáním žádosti.
Představuje nejvyšší formu možné servisní podpory s pevně definovanou dobou řešení problému (SLA). Podpora je poskytována až do úrovně 24 hodin 7 dní v týdnu s dobou řešení v hodinách, přesné časové vymezení je vždy postaveno na míru dle konkrétních …
Servisní podpora řeznických provozů v podobě koření, přídatných látek, obalových materiálů, pracovních pomůcek a úklidových prostředků.
Na vlastní implementaci navazuje systém služeb jako je konzultace, poradenství, technická podpora, hotline, správa IS, správa IT technologií, vzdálená pomoc, monitoring a dozor systémů, zpracování agend, zapůjčení a pronájem techniky, zajištění proce…
Servisní oddělení DATA Intertech zajišťuje podporu zákazníků při závadách mimo záruční podmínky a standardních instalacích, údržbě a rozvoji programového a technického vybavení.
Modulární SW a informační nástroj managementu pro řízení firmy, efektivní - účinnou správu, údržbu a rozvoj systému řízení, který nabízí následující moduly: *Správa dokumentace a záznamů - DMS - řešení elektronické síťové správy dokumentace*Modul OR…
Posouzení vhodných prostor a místa k podnikání. Barevné řešení vnitřního a venkovního interiéru. Výběr a rozmístnění vhodného nábytku pro typ podnikání.
Nabízíme podporu Vašich stávajících řešení po záruce. Váš stávající systém budeme podporovat a rozšiřovat dle Vašich požadavků při zachování přívětivosti současného systému. U systému provedeme optimalizaci a navrhneme postup dalšího rozvoje aplikace…
Modelování obchodních procesů v návaznosti na data.