Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Tvorba internetových stránek je komplexním procesem, který začíná ucelenou vstupní analýzou a končí systematickým testováním.
Projekty z oblasti tvorby firemních prezentací jsou zpravidla nasazovány na naše vlastní redakční řešení AitomCMS.
Před samotnou realizací je provedena vstupní analýza projektu, která je základním kamenem samotné realizace.
Grafický návrh: Na základě provedené vstupní analýzy je zhotovený unikátní grafický návrh webu. Ten prochází schvalovacím procesem až po jeho finalizaci.
Po schválení grafického návrhu přichází na řadu jeho rozřezání do webového kódu (nasazení XHTML šablon CSS stylů).
Jakmile je nasazena základní verze redakčního systému AitomCMS, vstupují do projektu naši programátoři, kteří na základě individuálních potřeb klienta naprogramují veškeré potřebné funkce.
Jakmile je web po funkční stránce plně připraven, je třeba jej naplnit kompletním obsahem.
Po naplnění obsahu je web podroben optimalizaci a následně je připraven k testování a následné prováděné revizi.
Jakmile je web připraven po všech stránkách k jeho spuštění do ostrého provozu, dochází k jeho nahrání a zprovoznění na ostré doméně.
Spuštěním webové prezentace naše práce nekončí. Klientovi jsou průběžně dodávány aktualizace dle jeho požadavků a potřeb, dále jsou vyhodnocovány statistiky webu, na jejichž základě lze webovou prezentaci nadále optimalizovat a zajišťovat její další …
Tvorba internetových portálů je zpravidla zcela individuální a pokaždé by měla vycházet z komplexní analýzy. V těchto projektech je vždy nutné zvolit správnou technologii a je třeba již od samého začátku realizace směřovat k jasně definovanému cíli.
Potřebujete zpropagovat nový prodkukt či službu, nebo hledáte efektivní způsob jak informovat o aktivitách vaší divize? Právě od toho tu je další z našich služeb zaměřující se na tvorbu tzv. microsites.
Asi nejprogresivnější formou marketingu posledních let se stává komunikace pomocí sociálních sítí. Počet jejich uživatelů stoupá a tvoří obrovskou skupinu lidí, kterou nelze ignorovat.
Facebook. Komunikační fenomén posledních několika let. Existuje pár let a už se o něm a jeho tvůrcích natočil film. Stamiliony uživatelů ho denně používají pro kontakt a sdílení zážitků se svými blízkými. V neposlední řadě také mocný nástroj pro mark…
Pro každou společnost je naprosto nezbytné sledovat to, co se o ní kde píše. V rámci sociálních sítí, ale i diskuzních fór, odborných webů a příspěvků pod články na obsahových stránkách je to ještě důležitější, neboť se jedná o názory přímo zákazníků…