Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Identifikovat cesty lepšího využití pracovního dne lepším řízením času,analyzovat problém řízení času a hledat nejlepší řešení.
Vědět, kdy a proč je třeba něco napsat,vytvářet si jednoduchý, přímý a čtenáři odpovídající styl psaní.
Vědět, co je autorita, jak se získává a používá na pracovišti,znát zdroje vůdcovské autority a budovat vlastní autoritu,používat autority ve prospěch pracovního týmu a organizace.
Chápat principy efektivní komunikace,komunikovat efektivněji slovem i chováním,poslouchat efektivněji,navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků,řešit konflikty mezi zaměstnanci.
V-Studio provádí spolu s Vámi činnosti od analýzy trhu přes stanovení taktiky a strategie příležitostí na trhu až po stanovení požadavků na zaměstnance obchodního úseku, jejich zajištění, výběr, vzdělávání, hodnocení, motivaci.
Analýza dosavadní obchodní práce s obchodníky.Vzdělávání obchodníků v ekonomice pro neekonomy.Hodnocení zaměstnanců obchodu osvědčenými metodami a formami práce (behaviorální pohovor).
Analýza dosavadní obchodní práce s nákupem.Hodnocení zaměstnanců nákupu osvědčenými metodami a formami práce (behaviorální pohovor).Příprava metodické a nákupně právní vedení nákupní činnosti.Provádí vzdělávání a výcvik zaměstnanců nákupu.
Ukázky témat vzdělávání, která pro Vás provedeme: - Analýza firmy - Analýza okolí - Analýza zákazník - Marketingové cíle - Marketingová strategie - Produkty a služby - Distribuce - Cenová politika - Marketingové aktivity - komunikační mix -…
Chápat podstatu a smysl plánování,chápat význam a smysl strategických, taktických a dalších plánů,stanovovat cíle.
Stanovovat a aktualizovat pracovní cíle pro jednotlivce,rozhodovat o pracovních metodách,plánovat činnosti jednotlivců vedoucí k cíli.
Přistupovat k rozhodování systematicky a s rozmyslem,jednotlivé možnosti volit až po pečlivém rozboru jejich možných následků,realizovat svá rozhodnutí a učit se z vlastních chyb,dělat účinná rozhodnutí,aktualizovat cíle pro jednotlivce a týmy.
Připravit kulturu firmy,chápat a prosazovat kulturu firmy,udržovat a zlepšovat provoz v souladu s požadavky kvality, funkční specifikace a pracovních vztahů zaměstnanců.
Příprava organizace práce - podmínky,rozdělovat práci jednotlivcům a ohodnotit jejich možnosti vůči cílům,realizovat a hodnotit změny ve výrobcích a službách.