Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Lekce jsou navržené speciálně k rychlému dosažení cíle, úkoly jsou postavené na situacích z reálného života, videa a poslechová cvičení pomáhají studentům zlepšit komunikační schopnosti a čerpat z pracovních zkušeností.
V globalizujícím se světě se lidé, jejichž mateřským jazykem není angličtina, čím dál více učí obchodní angličtinu, která je pro ně specifickým nástrojem, jehož cílem je posílit spolupráci s anglicky mluvícími zeměmi nebo s firmami, které používají a…
V jazykových kurzech zaručujeme vysokou kvalitu výuky, vstřícný a přátelský přístup a zkušené a kvalifikované lektory. Využíváme osvědčený způsob výuky pomocí komunikativní metody.
Stále více populární typ jazykového kurzu je pohodlným řešením pro ty, kteří preferují intenzivní způsob výuky angličtiny. Jedná se o profesionální výuku ve vztahu „lektor – student“. Výuka a její náplň je zcela přizpůsobena potřebám a tempu klienta,…
Týmy a týmové procesy, skupinový vývoj, vytváření týmů, týmové role.
Využití PDF a jeho možnosti, instalace a příprava Acrobatu komponenty, vytvoření PDF, prohlídka pracovní plochy, práce se soubory PDF, recenze, multimediální prezentace, formuláře, PDF pro tiskovou produkci.
Zimní Ambroziáda proběhne stejně jako loni ve francouzském středisku Puy St. Vincent. Ubytováni letos budeme v hlavní rezidenci celé oblasti - La Voile. Ta se nachází v nadmořské výšce 1800 metrů přímo u stanoviště lanovek a vleků. Ubytování v luxusn…
Zimní Ambroziáda je týdenní umělecky zaměřený vzdělávací kurz, který probíhá tradičně v Orlických horách. Účastníci budou polovinu času trávit výukou herectví a natáčením filmu a druhou polovinu zimními sporty (lyže, snowboard). Pro nelyžaře je možno…
Správně cílená a dobře načasovaná reklamní kampaň dokáže efektivně oslovit budoucí i stávající zákazníky a vydělat tak nemalé finanční prostředky. Základem úspěšné kampaně je jasně definovaný reklamní plán, rozdělený do časových úseků.
Velice účinná metoda reklamy a podpory prodeje je seznámení potencionálních zákazníků s Vašim produktem nebo službou, přímo na místě prodeje nebo tam, kde se pohybuje Vaše cílová skupina. Buďte o krok před konkurencí a propagujte své produkty i pomoc…
Cíl: rozvoj komunikace uvnitř firmy, osvojení technik efektivní vnitrofiremní komunikace.
Prezentační dovednosti s využitím techniky, emoční typologie a jak komunikovat s různými typy lidí.
Reklamní cedule, banery, polepy aut a výloh, plakáty, letáky, jídelní lístky, propagační materiály, prospekty.