Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Vědět, kdy a proč je třeba něco napsat,vytvářet si jednoduchý, přímý a čtenáři odpovídající styl psaní.
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, řízení obchodní schůzky, uzavření obchodu, řešení námitek, vyjednávání.
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Přispívat k návrhu a realizaci postupů efektivního řízení zásob, vypočítávat požadovanou úroveň zásob, oceňovat aplikaci informační technologie do efektivního řízení zásob.
Volit a definovat situaci nebo problém, kterým je třeba se zabývat, shromažďovat všechny odpovídající údaje,analyzovat tyto údaje a načrtnout závěry,psát zprávu a udělat doporučení.
Stav v kvalitě výrobků a služeb, porovnání s možnostmi firmy, s obchodním prostředím, neustálé zjišťování možností ke zlepšení, hodnotit užitek a nevýhody nabízených změn, projednávat a dohodnout se na uvedení změn, odůvodňovat návrhy na výdaje ke zl…
V rámci výkonu inženýrské činnosti nabízím: projednání projektu se všemi dotčenými orgány státní správy a s ostatními účastníky řízení od územního řízení, přes zajištění povolení ohlášené stavby.
Společnost OBERMEYR HELIKA a.s. je tým profesionálních architektů, stavebních inženýrů, projektantů, techniků a řady dalších specialistů, který poskytuje komplexní služby v oblasti architektury, projektování, inženýrské činnosti ve výstavbě, TZB a še…
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality, určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality.
Identifikovat potřebu změny, shromažďovat a hodnotit náměty na možná řešení, hodnotit výsledek a přijímat korektivní opatření.
Přistupovat k rozhodování systematicky a s rozmyslem,jednotlivé možnosti volit až po pečlivém rozboru jejich možných následků,realizovat svá rozhodnutí a učit se z vlastních chyb,dělat účinná rozhodnutí,aktualizovat cíle pro jednotlivce a týmy.
Stanovovat a aktualizovat pracovní cíle pro jednotlivce,rozhodovat o pracovních metodách,plánovat činnosti jednotlivců vedoucí k cíli.
Znát základy kontrolních systémů a zapojit je do kontroly práce, využívat užitečné postupy ke kontrole průběhu práce, materiálu, kvality a pracovních metod, znát principy kontroly.
V rámci poradenské činnosti Vám pomůžu s výběrem pozemku, s rozhodováním před koupí stávajících objektů, s posouzením technického stavu objektů. Konzultovat můžete například volbu stavebních materiálů, otázky stavebního práva apod.
Připravit kulturu firmy,chápat a prosazovat kulturu firmy,udržovat a zlepšovat provoz v souladu s požadavky kvality, funkční specifikace a pracovních vztahů zaměstnanců.