Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…
Odhadovat potřeby posluchačů a tomu přizpůsobit svůj projev,mluvit efektivně v různých situacích,plánovat a provádět efektivní prezentace,podávat svoje prezentace přesvědčivě.
Rozumět funkci peněz při obchodování,číst a přímo interpretovat články o finančních záležitostech,testovat finanční výkonnost na základě analýzy poměrových koeficientů,vidět, jak jejich práce i práce ostatních přispívá k finančním výsledkům obchodní …
Identifikovat cesty lepšího využití pracovního dne lepším řízením času,analyzovat problém řízení času a hledat nejlepší řešení.
Vědět, co je autorita, jak se získává a používá na pracovišti,znát zdroje vůdcovské autority a budovat vlastní autoritu,používat autority ve prospěch pracovního týmu a organizace.
Chápat principy efektivní komunikace,komunikovat efektivněji slovem i chováním,poslouchat efektivněji,navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků,řešit konflikty mezi zaměstnanci.
Rozumět výsledkům zobrazeným v přehledech, tabulkách a grafech,sestavovat přehledy, tabulky a grafy ze získaných informací,popisovat stav a předpovídat podle grafů.
Vědět, kdy a proč je třeba něco napsat,vytvářet si jednoduchý, přímý a čtenáři odpovídající styl psaní.
Seznam vzdělávacích témat slouží k první základní orientaci zákazníka při tvorbě určitého vzdělávacího modulu pro manažery a zaměstnance. Každé z témat je možno vybrat jako samostatné a aplikovat jej na potřeby zákazníka.
Rozumět důležitosti a přínosům tréninku,určovat tréninkové potřeby pracovního týmu, připravovat plány tréninku,plánovat, připravovat a vést efektivní tréninkový kurz (hodinu),sledovat a vyhodnocovat úspěch tréninku,poskytovat efektivní podporu svému …
Chápat své místo v přípravě náboru a výběru, umístění, zapracování a rozvoji pracovníků,rozumět práci personálních a školících specialistů.
Oblasti (témat) kurzů určených pro pracovníky ve veřejné správě: Vstupní vzdělávání dle zák. 312/2002,vzdělávání vedoucích úředníků dle zák. 312/2002,marketing měst a obcí,psychologická diagnostika,výběr pracovníků,personalistika,příprava a prezenta…
Chápat podstatu a smysl plánování,chápat význam a smysl strategických, taktických a dalších plánů,stanovovat cíle.
Stanovovat a aktualizovat pracovní cíle pro jednotlivce,rozhodovat o pracovních metodách,plánovat činnosti jednotlivců vedoucí k cíli.