Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Rozšíření pro redakční systémy. Nabízí širokou škálu statistických informací o Vašem e-shopu a to vše v grafické podobě. Využití grafů pro prezentaci dat je efektivní a srozumitelný způsob, jak si udržet přehled o svém podnikání. Obsahuje soubor nejp…
Matový disperzní vodou ředitelný univerzální penetrační nátěr vhodný na veškeré vnější i vnitřní povrchy jako jsou maltové omítky, beton, sádrové omítky apod., přičemž se zejména používá jako penetrace pod vrchní prstovité omítky. Nátěr je elastický,…
Zdicí lepidlo na pórobeton (cihly, tvárnice) a pro vápenopískové cihly. Pro zdění pórobetonových cihel a tvárnic, vysoká vydatnost, po vytvrzení je odolné vůči mrazu. Pro venkovní i vnitřní použití.
Montáž, k vestavění dveřních nebo okenních rámů. Vyplňování a těsnění otvorů, spár, mezer a dutin. Zvuková a tepelná izolace (střecha, systémy ohřívání, instalace). Lepení a upevňování (střešní krytiny, schodiště apod.).
Pistolová jednokomponentní polyuretanová montážní a výplňová pěna. Vhodná pro montáž oken, dveří, vyplňování dutin, potrubních, elektrických a jiných prostupů.
Nažloutlá kapalina určená k likvidaci plísní a jejich spór v domácnostech, zejména v koupelnách na vany a umyvadla, obklady, na spáry mezi obklady, dlažbu a ve zdravotnických a potravinářských zařízeních s baktericidními a fungicidními účinky. Má výr…
Vysoce jakostní cementová samonivelační podlahová stěrka pro tloušťku 2-10 mm. Pouze pro vnitřní použití, vhodná pro podlahová vytápění, pro jemné vyrovnání nerovných podlah.
Kvalitní ředidlo pro ředění a čištění laků na bázi synterické pryskyřice. Neobsahuje aromatické složky, vhodný k ředění laků pro nátěr štětcem nebo válečkem.
Cílem CRM Leonardo Small Business je vytvoření levného a rychle implementovatelného informačního systému, který přesně pokrývá specifické potřeby a požadavky malých a středních firem v oblasti obchodu, marketingu a řízení vztahu se zákazníky.
CRM Leonardo Call Centrum je profesionální nástroj pro obsluhu a řízení vztahu se zákazníky, ať už jako doprovodný systém komunikující s existujícími CRM systémy zákazníka, nebo samostatný informační systém, který pokrývá veškeré funkce Call Centra.