Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Komplexní řešení rekonstrukce domu zajistí optimální a maximální úspory spotřeby energií za vytápění a také celkově sníží finanční náklady na pořízení komplexní rekonstrukce než při realizaci jednotlivých a postupných rekonstrukcí v delším časovém ho…
CRM Leonardo Call Centrum je profesionální nástroj pro obsluhu a řízení vztahu se zákazníky, ať už jako doprovodný systém komunikující s existujícími CRM systémy zákazníka, nebo samostatný informační systém, který pokrývá veškeré funkce Call Centra.
Řešení Building je spásou pro všechny společnosti podnikající v oblasti stavebních projektů a nabízí jim pomocnou ruku v řízení jednotlivých procesů při realizaci zakázek pro jednotlivé zákazníky.
Microsoft Dynamics CRM 2011 (tzv. Customer relationship management) je komplexní řešení pro budování a řízení vztahů se zákazníky.
Součástí naší nabídky je také zabezpečovací technika proti odposlechu a rušičky - zařízení pro ochranu nejen před klasickým odposlechem, ale i gsm odposlechem. Poskytujeme komplexní bezpečnostní služby proti odposlechu na vysoké odborné i technologic…
Vypořádání společného vlastnictví (znalecké posudky jsou nutné jako podklad pro vyřízení hypotéky nebo půjčky ze stavebního spoření).
Jestliže chcete posoudit úroveň řízení kvality ve vaší organizaci, využijete audit kvality. Jeho součástí je posouzení principů řízení kvality podle norem ISO 9001 a posouzení s pomocí hodnotících modelů CAF a EFQM.
Služby požární ochrany jak jen potřebujete! Kontroly, dokumentace, poradenství revize, prostředky PO, požárně bezpečnostní zařízení, školení, odborná příprava a mnoho dalšího...
Zpracování grafického návrhu webových stránek, instalace redakčního systému pro snadnou úpravu, nasazení webových stránek na server bez nutnosti pořízení vlastního serveru, zřízení mailových schránek a aliasů k webovým stránkám. Nasazení šifrování we…
Součástí našich služeb je také poradenství a projektování stravovacích provozů.
V této oblasti nabízíme klientům komplexní pomoc či poradenství při řešení jejich specifických problémů a požadavků. Snažíme se nacházet nejvýhodnější produkty a řešení podle individuálních představ.
Hotline 2. úrovně (poradenství po telefonu), pohotovost, dálková administrace, eServis, externí správa systémů.