Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Marketing výrobků a služeb - rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí řízení firmy.
Úvod do marketingu. Marketingové plánování. Analýza makroprostředí.
Prezentační dovednosti s využitím techniky, emoční typologie a jak komunikovat s různými typy lidí.
Cíl: rozvoj komunikace uvnitř firmy, osvojení technik efektivní vnitrofiremní komunikace.
Týmy a týmové procesy, skupinový vývoj, vytváření týmů, týmové role.
Nosnost 4.000 – 5.500 kg. Zdvih do 8.875 mm. Kompaktní provedení VZV vyžaduje výrazně užší pracovní uličky. Přednosti: vysoká odolnost, produktivita, ergonomie, spolehlivost. Konfigurace převodovek (elektronicky řízená - Techtronix, 1-2 rychlostní s…
4 základní schopnosti koučování, stanovování a předávání cílů, shromažďování dat a předávání informací.
Stanovení projektů osobního rozvoje, metody rozvoje, seminář, výcvik dovedností (s možností několika navazujících seminářů).
Nosnost: 1.000 - 2.000 kg, výška zdvihu až: 6.020 mm. Přeprava: Horizontální a vertikální, na krátké vzdálenosti (do 30-ti metrů). Provoz: středně těžký až těžký. Iniciovaný zdvih 120 mm (MS 12/14/16 IL).
Pozitivní přístup obchodníka a schopnost sebemotivace, stanovování prodejních cílů.
Mapování současné úrovně péče a komunikace se zákazníkem jako výchozí úroveň dalšího zvyšování kvality a efektivity péče o zákazníky.