Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Auditorské ověření ročních účetních závěrek, mezitímních účetních závěrek, projektů spolufinancovaných Evropskou unií.
Naše společnost působí od roku 1993 v oblasti požární ochrany, prevence průmyslových havárií a bezpečnosti a ochrany zdraví při práci. Za tuto dobu jsme získali řadu zkušeností ve významných podnicích po celé České republice a jsme připraveni usp…
Pojízdný regál s maximálním využitím skladových prostorů. Až zdvojnásobení kapacity skladu. Pojezdový regál je sestava podvozku a policového regálu. Pojízdný regál se pohybuje po kolejnicích zalitých v podlaze. Vhodné pro archivy, depozity, knihovny.
Základním pilířem jakékoliv činnosti je kvalifikovaný a proškolený personál, který poté na profesionální úrovni dokáže reagovat a řešit jakoukoliv vzniklou situaci. Naše společnost spolupracuje s řadou renomovaných firem a akreditovaných lektorů, jen…
Komunikační zásuvka je určena pro 3 porty - libovolné metalické nebo optické moduly. Mmontáž zásuvky pod omítku do normalizované krabice prům. 68mm, možnost montáže na omítku s krabicí tango.
Laminátová podlaha je z velké části vyráběna ze dřevěných materiálů. Nosný materiál je tvořen z MDF, HDF nebo výjimečně - jemná dřevovláknitá deska s fenolovou pryskyřicí. Jako u všech vícevrstvých podlah, má i tato protitahovou vrstvu.
V interiéru se dá užít jak pro nosné, tak výplňové dělící stěny a topředevším pro svou pevnost v tlaku a zvukově izolační vlastnosti. Provýše uvedené vlastnosti jsou vápenopískové cihly ideálním materiálemtaké pro vyzdívání tepelně izolačních vícevrs…
Nabízíme bezlepkové potraviny jen od ověřených a kvalitních výrobců. Zprostředkováváme také potraviny od značek, jenž si sám zákazník/odběratel určí.
Základy manažerských technik. Techniky řešení problémů a rozhodování v týmu. Řízení podle cílů. Vedení porad.
Na základě naší manažerské praxe v řízení obchodních skupin a znalostí z oblasti „vedení lidí“ jsme pro Vás připravili jedinečný kurz, který jinde nenajdete.
Motivace zaměstnanců. Hodnocení pracovního výkonu. Hodnotící rozhovor. Výběrové řízení.
Fáze obchodního jednání + Role obchodníka. Kontaktovací dovednosti. Analýza zákazníka + Příprava na jednání.