Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Cíl: rozvoj komunikace uvnitř firmy, osvojení technik efektivní vnitrofiremní komunikace.
Cíl: pochopení principů sebemotivace, vysvětlení si principů dosahování i náročných cílů a přání.
Využití odborných znalostí a zkušeností při řešení problémů z nejrůznějších oblastí, vyžadujících speciální přístup.
Stanovování dohod jak v osobním, tak v pracovním životě, motivace vlastní osoby, pozitivní povzbuzení.
Prezentační dovednosti s využitím techniky, emoční typologie a jak komunikovat s různými typy lidí.
Cíl: získat dovednosti v oblasti marketingových dovedností (použití matic, analytických nástrojů pro rozhodování).
Analýza osobnosti - Kdo jsem? Jak mě vnímá okolí, typologie, temperament osobnosti.
Mapování současné úrovně péče a komunikace se zákazníkem jako výchozí úroveň dalšího zvyšování kvality a efektivity péče o zákazníky.
Úvod do marketingu. Marketingové plánování. Analýza makroprostředí.
Cíl: získat koncepční přístup při formulování finanční vize a strategie, uvědomit si provázanost jednotlivých oblastí firemních aktivit a financí.
Cíl: získat ucelený a praktický přehled o fungování bankovního systému, o principech bankovního podnikání a managementu bankovních obchodů.
Cíl: poznat principy fungování finančního trhu, seznámit se s členěním finančních trhů, jednotlivými typy investičních instrumentů a s hlavními zásadami investičního rozhodování.
Cíl: získat komplexní přehled o fungování otevřené ekonomiky a bankovního systému v ekonomice, o bankovním podnikání a managementu bankovních obchodů.
Poskytnutí exkluzivní informace vytipovanému médiu dle jeho schopnosti stouto informací nejlépe naložit (exkluzivní interview, případové studie), organizace cest novinářů dle požadavku klienta.