Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Tryskáním zajišťujeme očištění povrchu na stupeň čistoty sa 2, sa 2,5 a sa 3 dle požadovaných parametrů tryskání a tryskacího prostředku. Předepsaný stupeň očištění je volen v souladu s požadavky následných ochranných systémů.
Některé typy vozovek zejména v intravilánu vykazují s ohledem na povrchovou drsnost značnou hlučnost. Firma Blatrysk, s.r.o. nabízí několik metod na snížení této hlučnosti. Jde o broušení diamantem, nebo broušení a strojní špachtlování, nebo broušení…
Jedním z mnoha nedostatků na pozemních komunikacích jsou podélně vyjeté koleje. Ve vybraných případech je možné odstranit vytlačeniny pomocí silniční frézy a jemného drážkování.
Provádíme aplikace nátěrů na kovových konstrukcích, technologických zařízeních, potrubních mostech, nádržích, okenních konstrukcích, střechách a jiných částech průmyslových objektů.
Poskytujeme několik patentovaných technologií na odstranění tohoto nedostatku. Může poskytnout takové garance, že počet dopravních nehod před aplikací odvodňovacího drážkování poklesne na polovinu po realizaci odvodnění.
Dřevovláknité desky PAVATEX nadstandardní kvality od švýcarského výrobce. Více než plnohodnotná náhrada běžně používaných izolačních materiálů jako minerální vata nebo polystyren. Široké spektrum desek: obvodové pláště, střešní pláště, podlahové d…
Odstranění vodorovného dopravního značení se provádí frézováním a tryskáním ocelovými kuličkami. Frézováním se nesmí porušit obrusná vrstva vozovky - asfaltová či cementobetonová. Frézovací stroj je seřízen tak, aby nedošlo k porušení obrusné vrstvy.
České konopné oleje a lazurovací laky NATUROL pro dlouhodobou ochranu dřeva.
Nabízíme odstranění lokálních nerovností jako například hrbů z vozovek bez přerušení provozu metodami frézováním a broušením.
Odborné publikace z oblasti přírodního stavitelství a souvisejících témat jako permakultura, energie z obnovitelných zdrojů apod.
Odstranění vody z povrchu komunikací se provádí frézováním odvodňovacího bezhlučného profilu do povrchu komunikací do hloubky 4-5 mm pod definovaným úhlem a kadencí. Tento profil má vysokou odolnost proti obrusu.
Nabízíme opravy podlah i pomocí vysoce výkonných řezacích strojů. Běžná hloubka řezu až 17 cm. Při řezání technologických kanálů celou tlouku betonu prořežeme na kvádry, které jsou pomocí hmoždinek a visacích ok demontovány bez nutnosti bourání bet…
Zaměřujeme se na opravy půmyslových podlah a vozovek bez přerušení provozu nebo jen s minimálním omezením. Pro opravy použivá nejlevnější materiály na bázi asfaltu, cementu, rychloschnoucích cementů a polymethylmetakrylát.
Nabízíme lokální opravy podlah bez přerušení provozu s tím, e se vyčlení lokální opravovaná plocha od 1 do 100 m2 a tato se opraví v průběhu jedné max. osmi pracovních hodin. Po této době jsou opravovaná místa plného zatížení.