Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Často se stává, že při betonování podlah dojde ke zhotovení vln či jiných nerovností. Pro odstranění těchto vln, hrbolů se používá frézování a broušení popřípadě kombinace těchto metod.
Většina starých průmyslových podlah vykazuje lokální poškození povrchu jako jsou praskliny a výtluky. Ve většině případů je možno tyto povrchy opravovat pomocí levného strojního špachtlování, broušení a dvojnásobným nátěrem.
Jde o 30 let starou metodu hydroizolace betonů pomocí biokřemičitanů. Nutnou součástí úspěšné aplikace je brokování, frézování nebo broušení.
Lehké frézování k odstranění vícenásobných nátěrů, olejového šlemu z průmyslových podlah, frézování k odstranění stěrek a ke srovnání nerovných betonů do 2cm, silné frézování lze provádět u betonových desek až do 5-7cm pomocí silničních fréz a frézov…
Zaměřujeme se na opravy půmyslových podlah a vozovek bez přerušení provozu nebo jen s minimálním omezením. Pro opravy použivá nejlevnější materiály na bázi asfaltu, cementu, rychloschnoucích cementů a polymethylmetakrylát.
Nejstarší metoda povrchové úpravy, kdy za pomocí diamantů nebo korundových brousících segmentů dochází k čištění a broušení s cílem odstranit cementové mléko, tenkovrstvé nátěry, zbytky lepidel, za současného srovnání a vyhlazení povrchu.
Odstranění vody z povrchu komunikací se provádí frézováním odvodňovacího bezhlučného profilu do povrchu komunikací do hloubky 4-5 mm pod definovaným úhlem a kadencí. Tento profil má vysokou odolnost proti obrusu.
Nabízíme odstranění lokálních nerovností jako například hrbů z vozovek bez přerušení provozu metodami frézováním a broušením.
Odstranění vodorovného dopravního značení se provádí frézováním a tryskáním ocelovými kuličkami. Frézováním se nesmí porušit obrusná vrstva vozovky - asfaltová či cementobetonová. Frézovací stroj je seřízen tak, aby nedošlo k porušení obrusné vrstvy.