Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…
Nové rodinné domy představují splněnou touhu po komfortním bydlení ve stylu současné doby s dostatečným počtem místností pro rodiče i děti, vybavením pro hygienu, přípravu jídel i odpočinek. Podle Vašeho projektu postavíme tzv.. na klíč, hrubé stavb…
Cíl kurzu: naučit obsluze a údržbě UKT a SLKT a pracovnímu postupu při soustřeďování dříví.
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, řízení obchodní schůzky, uzavření obchodu, řešení námitek, vyjednávání.
Pro dělníky v manipulaci dřeva a pěstebních pracech s motorovou pilou, při práci v lese a na pracovištích obcdobného charakteru.
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Zážitková turistika, adrenalin a adrenalinové sporty, gastronomie catering, relaxace a wellnes, ubytování všeho typu, golf a golfové turnaje.
Plánování a příprava projektu, řízení realizace projektu, vyhodnocení projektu, nástroje na podporu řízení projektu.
Poskytovat informace požadované k vytvoření rozpočtu,rozumět používání rozpočtů,sledovat a kontrolovat činnosti proti rozpočtu,využívat některé techniky kontroly rozpočtování.
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality, určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality.