Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Náležitosti obchodní smlouvy, rizika a závazky vyplývající ze špatně uzavřené smlouvy, znalost trhu, znalost zákazníka, sjednání obchodní schůzky, řízení obchodní schůzky, uzavření obchodu, řešení námitek, vyjednávání.
Identifikovat své vnitřní a vnější zákazníky, určovat a dohadovat požadavky zákazníků, vysvětlovat význam a důležitost péče o zákazníka, vést svůj tým s cílem zvýšit běžný standard péče o zákazníka, zajišťovat, aby tým pracoval v kontaktu se zákazník…
Dohlížet na činnosti směřované k údržbě a zdokonalení efektivity kanceláří, účastnit se auditů a šetření, rozpoznávat změny v pracovní praxi, které nastávají vlivem příchodu nové technologie.
Rozumět důležitosti a přínosům tréninku,určovat tréninkové potřeby pracovního týmu, připravovat plány tréninku,plánovat, připravovat a vést efektivní tréninkový kurz (hodinu),sledovat a vyhodnocovat úspěch tréninku,poskytovat efektivní podporu svému …
Stav v kvalitě výrobků a služeb, porovnání s možnostmi firmy, s obchodním prostředím, neustálé zjišťování možností ke zlepšení, hodnotit užitek a nevýhody nabízených změn, projednávat a dohodnout se na uvedení změn, odůvodňovat návrhy na výdaje ke zl…
Jak důkladně analyzovat Vaši firmu a její nabídku, aktuální situaci na trhu (zákazníci, konkurence, vnější podmínky).
Znát a umět vysvětlovat organizační struktury a systémy podniku,znát a zdokonalovat pracovní vztahy mezi jednotlivci, různými skupinami a zákazníky,efektivněji pracovat na své pozici v organizaci, znát možnosti svého služebního postupu,řízení = řízen…
Vysvětlovat podstatu statistických dat,načrtnout tabulku a vysvětlit význam čísel,interpretovat statistiku a formulovat závěry z množiny dat,používat některé statistické metody pro zlepšení svých dovedností při odhadech a srovnáních.
Připravit kulturu firmy,chápat a prosazovat kulturu firmy,udržovat a zlepšovat provoz v souladu s požadavky kvality, funkční specifikace a pracovních vztahů zaměstnanců.
V řízení obchodu, v obchodní činnosti, v nákupní činnosti, v marketingové činnosti, v tvorbě strategie, poradenství a psychodiagnostika.
Přistupovat k rozhodování systematicky a s rozmyslem,jednotlivé možnosti volit až po pečlivém rozboru jejich možných následků,realizovat svá rozhodnutí a učit se z vlastních chyb,dělat účinná rozhodnutí,aktualizovat cíle pro jednotlivce a týmy.
Rozumět faktorům, které ovlivňují hladinu mezd,vysvětlovat, jak fungují hlavní typy systémů odměňování v podniku,hodnotit efekty lišících se typů systémů podle postoje zaměstnanců, morálky a motivace.
Popisovat zařízení používaná v moderních komunikačních systémech,hodnotit, co jejich pracovní týmy mohou získat využitím počítačů a moderních komunikačních systémů,vést své týmy k co nejefektivnějšímu využití daného vybavení.
Naučíme Vás, jak: - Chápat principy efektivní komunikace - komunikovat efektivněji slovem i chováním - poslouchat efektivněji - navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků - řešit konflikty mezi zaměstnanci