Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Tento optický systém slouží pro vytvoření rychlostního návěstního znaku. Je používán převážně pro stožárové a krakorcové typy návěstidel. Zdrojem světla jsou dvě řady žárovek, každá se samostatným optickým systémem obsahujícím zelený nebo žlutý filtr…
Indikátory se světlovodnými vlákny doplňují návěsti hlavních, seřaďovacích nebo spádovištních návěstidel, ale mohou se v některých případech instalovat i samostatně. Jsou určeny k vyjádření návěstního znaku nebo jeho části.
Indikátory s LED diodami doplňují návěsti hlavních, seřaďovacích nebo spádovištních návěstidel, ale mohou se v některých případech instalovat i samostatně. Jsou určeny k vyjádření návěstního znaku nebo jeho části.
Návěstní svítilny s optikou jsou částmi stavebnicového systému světelných návěstidel AŽD 70. Vzájemným spojením návěstních svítilen nad sebou či vedle sebe vznikne požadovaná sestava. Svítilna může být dodána i v kovovém provedení.
Z konstrukční stavebnice lze sestavit návěstidlo pro jakékoli požadované použití.
Stykový transformátor STM 0,93 B je součástí výstroje dvoupásových kolejových obvodů metra. Umožňuje přechod zpětných trakčních, topných nebo pomocných proudů přes izolované styky z jednoho elektrického kolejového úseku do sousedního.
Stykový transformátor DT 075 E je součástí výstroje dvoupásových kolejových obvodů. Je určen pro tratě elektrifikované stejnosměrnou trakční proudovou soustavou 3 kV, jednofázovou trakční proudovou soustavou 25 kV, 50 Hz a pro tratě s nezávislou vozb…
Stykový transformátor DT 075 C je součástí výstroje dvoupásových kolejových obvodů. Stykový transformátor je určen pro tratě elektrifikované stejnosměrnou trakční proudovou soustavou 3 kV, jednofázovou trakční proudovou soustavou 25 kV, 50 Hz a pro t…
Počítač náprav PZN-1 je systém pro detekci a počítání náprav železničních vozidel a je určen pro vyhodnocování volnosti kolejových úseků. Každý kolejový úsek je ohraničen max. osmi zápočtovými body.
KOA1 jsou dvoupásové kolejové obvody ohraničené izolovanými styky. Použití na tratích elektrizovaných trakční proudovou soustavou 25 kV, 50 Hz nebo 15 kV, 16 2/3 Hz, na stejnosměrných trakčních proudových soustavách 3 kV nebo 1,5 kV nebo 0,75 kV a na…
Dvoupásové kolejové obvody pro detekci obsazenosti traťového úseku. Kolejové obvody KO-3103 jsou napájeny dvoufázovým napětím 2 × 220 V, 75 Hz s fázovým posunem 90°.