Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
MKR production je agentura specializující se na venkovní eventy, se zajištěním plného komfortu a to v jakémkoli počasí. Díky unikátnímu vybavení a specializací na mobilní eventy, jsme ideální volbou pro klienty, kteří touží po jedinečnosti a po to…
Našim klientům poskytujeme kompletní reklamní servis, který zahrnuje marketingové strategie, PR servis, výrobu reklamy a tiskovou produkci, zajišťujeme reklamní kampaně na podporu prodeje, nabízíme dárkové a propagační předměty, zabýváme se venkovní,…
Zajišťujeme následující služby - příprava letáků, plakátů, propagačních tiskovin, zajištění pozvánek, vstupenek, informování o akci, produkce uměleckých, dárkových a firemních předmětů, fotodokumentace, videozáznam, medializace akce, zajištění lokací…
Aranžováním rozumíme úpravu vitrín, výloh, výrobků a předmětů tak, aby splňovali představy zadavatele. K výstavnictví přistupujeme jako k ucelené prezentaci na veletrzích a výstavách, a to s ohledem na záměr vystavovatele.
Úpravy interiéru při částečné rekonstrukci nemovitosti před vlastní instalací zařizovacích předmětů.
Jedná se o ekologicky čistý provoz bez nároků na odvod spalin. Bezobslužný provoz umožňuje vnější regulátor příp. jiný vnější regulační nebo ovládací prvek (není předmětem dodávky kotle) příp. lze využít jednoduchý ekvitermní regulátor nebo prostorov…
Ke každému vytvořenému logu automaticky tvoříme i grafický návrh vizitek. Můžete si však objednat i jiné druhy tiskovin, to znamená letáky, plakáty, reklamní předměty.
Termovizní měření umožňuje odhalit případné konstrukční vady tepelné izolace stavby, kde mohou vnikat tepelné mosty a následná tvorba zdraví škodlivých plísní. Stejně tak dobře dokáže "vidět" trasu podlahového topení a ukázat na možné úniky…
Technologií tamponového tisku jsme schopni potisknout to co nejde sítotiskem a to jsou hlavně reklamní předměty různých tvarů, jako jsou propisky, zapalovače, popelníky a jiné různé reklamní dárky. Samozřejmostí je i výběr ze široké nabídky reklamníc…
Klíčovou oblastí infrastrukturálních nebo municipálních projektů je identifikace cílového segmentu (příjemců) projektů, zjištění konkurenčního prostředí a vymezení předmětu projektu vůči konkurenci.