Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Internetová prezentace rozsahem vhodná pro malé firmy, kde firma bude informovat zákazníky o své historii, zaměření firmy a kontakty. Design těchto stránek je graficky jednoduchý, avšak přehledný a vkusný. Cca 5 HTML stránek, jednoduchý grafický desi…
Internetová prezentace rozsahem vhodná pro malé a střední firmy, kde firma bude informovat zákazníky o své historii, zaměření firmy, popisu produktů a kontaktech. Do stránek je možné integrovat například i databázový ceník produktů či výrobků. Desig…
Events jsou pro nás velmi specifickou kategorií – protože nás jednoduše baví. Ať se již jedná o zajištění firemního večírku, teambuildingu, workshopu, konference nebo prezentace Vašeho nového produktu. Zajišťujeme kompletní event management a firemní…
Přáním každého majitele webových stránek je nejen, aby jeho prezentace byla zajímavá, přehledná a informačně hodnotná, ale hlavně hojně navštěvovaná.
Optimalizací Vaší prezentace pro vyhledávací roboty, je webová adresa snadněji „zaindexována“ roboty – a více indexovaných stránek je více odkazů ve vyhledávači a více návštěvníků na Vašem webu. Aktivně pečujeme o návštěvnost Vašich stránek – zadávám…
Našim klientům se vždy snažíme maximálně vyhovět nejenom v internetovém poradenství, ale jsme jim nápomocni i při tvorbě běžné firemní prezentace jako jsou např. vizitky.
Standardní statická prezentace v rozsahu do šesti podstránek, např.: Úvod, Služby, O nás, Fotogalerie, Návštěvní kniha, Kontakt - dle potřeb zákazníka. Prezentace v tomto rozsahu je na internetu vůbec nejpoužívanější prezentací.
Jedná se o kompletní vytvoření internetové firemní prezentace. Vytvoření internetové prezentace nabízíme v těchto základních balíčcích. Nabídku je však vždy možné upravit dle požadavků a potřeb klienta.
S našimi kalendáři bude vaše reklama nebo prezentace viditelná po celý rok. K dostání jako vícestránkové kalendáře, roční plánovací kalendáře, mini kalendáře nebo velkoformátové nástěnné kalendáře. U nás si vybere každý.
Prezentace firmy na internetu by se měla optimalizovat pro co nejvyšší užitkovou hodnotu. Zvýšit počet návštěv, prodloužit čas, kteří návštěvníci prohlížením stráví, motivovat návštěvníky k nákupu. Je možné zajistit to, aby se www stránky staly další…
Kvalitativní a kvantitavní výzkum trhu, anylýzy vnějšího a vnitřního prostředí firmy (efektivita prodeje a prezentace, konkurence, příležitosti).
Abyste byli úspěšní se svojí propagací na internetu, musíte mít kvalitní prezentaci. Kvalita prezentace je dána vzájemným sladěním několika oblastí: grafický návrh, kvalitní a aktuální obsah, optimalizace pro vyhledávače.
Nejefektivnější řešení umístění internetové prezentace, hledání názvu domény - (zapamatovatelnost, účinnost), zaregistrování doménového jména pro váš web.