Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Řešíme strategické komunikace pro střední a velké firmy včetně návrhu mediálního mixu. Naší výhodou je kompletní produkce na místě.
Komunikační strategie je nedílnou součástí naší práce. Ať již prezentujeme určitý výrobek, vymýšlíme event, kongres či firemní akci. Hledat (a najít) komunikační cestu ke klientovi či zákazníkovi je základem úspěchu…na tom se, doufám, shodneme.
Event marketing je prostě taková „veselá“ činnost, která se nevšedními akcemi snaží upoutat pozornost potenciálního zákazníka. Emocionální podněty, které vyvolává, mají podpořit image nabízeného produktu. Takovéto akce se navíc těší pozornosti sdělov…
Specializujeme se na neobvyklé, často jednorázové distribuce a promotion ad hoc všude tam, kam je těžké se dostat oficiální distribuční cestou, nebo kde by bylo příliš náročné a neefektivní vytvářet dlouhodobou distribuční a promotion síť.
Řešíme nejen produkci v oblasti eventů, nestandardních médií nebo multimediálních show. Zvládáme také různé stavby na vodě, ať už na základě plošin z lešení nebo spojených pontonů. Takže pokud něco vymyslíte bez nás, rádi vám alespoň vyřešíme bezchyb…
Pokud je koncept guerilla marketingu dobře promyšlen a dostatečně výrazný, je šance, že si o guerillové kampani lidé navzájem řeknou, a reklama se tak bude zdarma šířit samovolně dál. V ideálním případě se o ni budou zajímat i média.
Mezi netradiční média z našeho pohledu řadíme především nosiče, jejichž primární funkcí není samotná komunikace reklamního sdělení. Může se třeba jednat o zařízení a vybavení, která lidé využívají na různých místech každý den, jako je tomu u barelů s…
Při realizaci výstavní či veletržní expozici poskytujeme full servis. Vše řešíme komplexně od obhlídky lokace, kreativního návrhu, 3D vizualizace, až po samotnou realizaci a pojištění akce.
Naše společnost je držitelem známky na akci Tajný závod, který pořádáme pro firmy na zakázku. Dále organizujeme klasické outdoorové programy (máme vlastní vybavení), sportovní soutěže, akce s rozličnou tématikou (kulturní, vědomostní, fantasy a další…
Tato oblast vizuálních efektů prošla a stále prochází velkou devalvací svého významu. Díky jednoduchým a levným výrobkům z Asie dnes máme LaserShow (tedy blikání jedním paprskem) na každé diskotéce.
Jedná se o projekce, kdy se svítí na různé materiály nebo povrchy. Asi nejznámější je v dnešní době mapping, který se primárně používá k oživování budov.
Stále skvělou zábavou je samozřejmě focení ve fotostudiu, kde můžete libovolně měnit pozadí dle tématu akce. Novinkou zůstává infrafoto, které je ideální využít jako momenty před a po (třeba taneční) akci.
Jedná se o technologie, které přirozeně přitáhnou lidskou pozornost. Ať už se jedná o holografický stojan nebo interaktivní podlahu. Nesmíme zapomínat, že se vždy jedná o zobrazovadla, která učiní poutavým hlavně kreativní sdělení.
Dálkově ovládaný minivrtulník se zabudovaným fotoaparátem, který snímá Full HD fotky a video z ptačí perspektivy.
Segway bez řídítek. Díky upravenému podvozku ovládáte stroj tělem, bez pomoci rukou..Mobileman může být doplňkovou aktivitou pro hosty na akcích, ale i Hi-tech „hostesákem“ či mobilním prostředkem distribuce, při níž volné ruce jistě uvítáte.