Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Nabízíme vydání jakékoliv publikace nebo periodika. Jejich výrobu zajistíme od grafického návrhu až po tisk a distribuci do všech předních knihkupectví v České republice.
Naše grafické studio je vybaveno profesionálním skenerem zn. Canon, který umožňuje skenovat (digitalizovat) jak tzv. odrazové předlohy (fotografie, tištěné dokumenty apod.), tak také diapozitivy, negativní filmy a rentgenové snímky.
Reklamní tabule, panely i postery dodáváme podle přání zákazníka vytištěné na různé druhy materiálů (samolepicí fólie, fotopapír, plakátový papír, banner, plátno i další druhy materiálů).
Vykonáváme: - posouzení způsobu zateplení, návrh vhodného zateplovacího systému - vypracování odborného posudku pro potřeby Programu Zelená úsporám - výpočet měrné roční potřeby tepla na vytápění dle TNI 73 0329 (rodinné domy), TNI 73 0330 (bytové do…
Reklamní nátěry a polepy železničních vagonů a lokomotiv, reklamní polepy osobních a nákladních automobilů.
Stavebníkům nabízíme činnost koordinátora BOZP na staveništi v souladu s požadavky zákona 309/2006 Sb. ve fázi přípravy a realizace staveb. Kdy je nutný koordinátor BOZP na staveništi: - pokud celková předpokládaná doba trvání prací a činností je d…
Nabízíme sazbu propagačních firemních materiálů (letáky, výroční zprávy, katalogy apod.), časopisů a jiných periodik.
Nabízíme návrhy logotypů, firemních vizuálů (od vizitek až po katalogy), grafických manuálů, inzerátů do periodik.
Kurzy Akademie interiérového designu a Home Stagingu jsou určeny všem, kteří by rádi zahájili svou kariéru v oborech interiérový design a Home Staging. Absolvovat je mohou začátečníci, ale i ti, kteří se již s prací designéra setkali a nyní se snaží …
Poradenství při zavádění systému řízení ochrany životního prostředí dle ISO 14000 - EMS (Environmental Management System) Systém ekologicky orientovaného podnikového řízení EMS jsou aktivity podnikového managementu zaměřené na ochranu životního prost…
Norma ISO 9001:2009 specifikuje požadavky na systém managementu kvality, který může používat organizace, aby zajistila spokojenost zákazníka a to splněním jeho požadavků a aplikovatelných požadavků předpisů.