Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Znáte to? Člověk má někdy pocit, že mu dochází síly i chuť nadále o něco usilovat a snažit se. Už to zkoušel mnohokrát třeba ve firmě něco změnit, ale vždy marně, anebo jen s malými výsledky. Vždy to narazilo na nějakou překážku.
Reklamace zákazníka - ať už oprávněná či neoprávněná, je často vyhraněnou situací, kdy zákazník jedná pod vlivem svých emocí.
Seminář je určen pro manažery, obchodníky a obchodní zástupce, kteří prezentují výrobky a služby na veletrzích, výstavách a v obchodních centrech.
Přístup obsluhujícího personálu v obchodech má výrazný vliv na výši dosavadních tržeb. Majitelé větších obchodů prožili většinou stejnou zkušenost. Dokud s maximální péči obsluhovali zákazníky oni, byly dosahované tržby vysoké.
Telefon se stal v našem osobním i profesním životě komunikačním prostředkem číslo jedna. Telefonicky často získáváme první kontakt se zákazníkem. Je tedy velmi důležité, zda zapůsobíme na zákazníka pozitivně.
Prvním krokem k tomu, aby vůbec mohlo proběhnout obchodní jednání, je domluvit si schůzku. Při domlouvání obchodní schůzky se obchodní zástupce může setkat s celou řadou překážek od obtížného zjištění kompetentní osoby, přes důslednou odmítající sekr…
Pro obchodního zástupce je jedním z nejtěžších okamžiků vystihnout správný moment, kdy se má zákazníka zeptat na závěrečné stanovisko.
Navrhujeme a vyrábíme pásové dopravníky pro nejrůznější odvětví strojírenství,potravinářskou výrobu, farmaceutický či chemický průmysl. Nabízíme provedení v lakované oceli, nerezové oceli, hliníku či ze speciálních plastických hmot.
Umožňuje zapojení jednotlivých prvků do jedné sestavy. Propojení na svorkovnicích. Výbava panelu: zdroj 24 V DC, tlačítko start stop, tlačítko, kontrolka 2x, akustická signalizace, třípolohový přepínač, potenciometr s voltmetrem 2x - jako analogové v…
Podpora rozvoje praxe pomocí nástrojů pro správu kontaktů a řízení znalostí. Řízení nových příležitostí i dlouhodobých zakázek pomocí účinných nástrojů pro správu činností Account management, které umožňují ucelený pohled na všechny oblasti a fáze pé…