Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V rámci logistických služeb Vám navrhneme a zrealizujme efektivní logistické řešení, které Vám pomůže uspořit náklady, a to vše při zachování či zvýšení stávající kvality. Nechte se překvapit, jak může logistický proces fungovat jednoduše a spolehliv…
Audit zákaznických center zahrnuje: procesní audit, personální audit, audit linky – mystery call. Tyto procesy pro posouzení kvality procesů v zákaznickém centru (reporty), při hodnocení managementu centra a při auditu linky (mystery call).
ITIL® je komplexní framework, který pomáhá identifikovat, navrhovat, optimalizovat a poskytovat IT služby, které podporují strategické cíle napříč organizací. Získejte komplexní know-how best practice frameworku ITIL. Tento unikátní kurz vám pomůže o…
Výměna oken je celkem rychlý proces. Za předpokladu, že se jedná o menší byt, může být demontáž starých a montáž nových oken otázkou jednoho dne. U většího bytu, rodinného domu nebo při složitějších zednických pracích se může výměna protáhnout, ale m…
Služby z této oblasti jsou zaměřeny na na produkty určené pro automatickou identifikaci (pohybu, úkonů, osob nebo majetku), řízení logistických procesů či výroby.
Zajištění vlastních dodávek atypických i standardních produktů, koordinace vlastních i externích dodávek, subdodávek a ostatních realizačních prací, zajištění souvisejících logistických procesů, koordinace termínů dodání, montáž, instalace a zprovozn…
ITSM ISO 20000 je procesní model určený pro řízení a správu IT procesů. Ve spolupráci s best-practice ITIL® se v organizacích nejlépe uplatňuje právě procesní model normy ISO 20000. Tento třídenní kurz je určen absolventům ITIL® Foundation. Kurz j…
Business Process Model and Notation (BPMN) je grafická notace, která vás naučí modelovat business procesy. Tento kurz vás naučí, jak modelovat online / real-time services. Seznámí vás s nejčastějšími problémy a také tipy, které jsme nasbírali za více…
Tento program prodejních dovedností se vztahuje na všechny základy úspěšného prodeje v praxi, interaktivním způsobem. Díky tomuto programu budete schopni porozumět psychologii prodeje, poznáte efektivní prodejní techniky a budete schopni ovlivňovat p…
Rozdílová (srovnávací, nebo také GAP) analýza je další krok na cestě ke splnění požadavků ochrany osobních údajů. Výstupem je projektový plán, vyspělost vašich procesů, požadavky na interní směrnice, technologie a legislativu. Implementaci pak zvládn…
Standardní řízení každodenní komunikace s médii a prostřednictvím sociálních sítí. Tento proces zahrnuje přípravu každodenního monitoringu mediálních výstupů, implementaci a aktualizaci.
BPMN™ je grafická notace a zároveň norma ISO 19510 pro tvorbu a modelování podnikových procesů. Kurz je vhodný pro všechny, kteří se chtějí naučit tvořit modely podnikových procesů v BPMN 2 (Business Process Model and Notation). ISO/IEC 19510 repr…