Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Získání nových zákazníků a udržení stávajících skupin zákazníků, zlepšení interních procesů a docílení efektivity, posílený výkon při uvádění nových produktů, automatizace marketingových aktivit, vyšší úroveň služeb zákazníkům.
Je oceněná sada řešení end-to-end poskytující prověřená oborová řešení pro středně velké firmy s globální působností. Ve všech oblastech řízení procesů, od péče o zákazníky (CRM) přes služby až po finance a řízení dodavatelského cyklu.
Jedním z důležitých úkolů implementátora je nasadit informační systém v takové podobě, v jaké nejvíce vyhovuje zákazníkovým potřebám. Tento proces - tzv. individualizace řešení - má ovšem svoje hranice, dané „přizpůsobivostí“ implementovaného systému…
Nejčastěji se opakující scénář u mezinárodních společností, které jsou strategicky a globálně řízeny. Při správné dávce úspor na straně sjednocení procesů do celé struktury podniků.
Kdysi proces systémové integrace vypadal přibližně takto: zákazník si objednal balík software a počítačů. Implementační firma přijela, roznosila počítače na jednotlivá pracoviště, natáhla síťové kabely, nainstalovala programy - a implementační proces…
Nabízíme nástroj, který zabezpečuje celkový proces zpracování dat. Jejich integraci z různých zdrojů do jediné platformy, vytváření nad nimi reportů a dashboardů a jejich následnou automatickou distribuci ke koncovým uživatelům.
Umožňuje organizacím založeným na projektech opětovné získání kontroly a odebrání nadbytečných administrativních procesů a nákladů, které s nimi souvisí. To vytváří větší efektivitu, která postupuje přímo od interních procesů.
Dobře a spolehlivě fungující infrastruktura informačních technologií v prostředí firmy je nezbytným předpokladem k udržení kvality a kontinuity procesů v celé organizaci. Znamená to také vysoké nároky kladené na oddělení IT.
Poskytuje mnohem více než jen tradiční funkcionalitu pro automatizaci služeb. Ve svém rozsahu napomáhá procesům v celé firmě a ve výsledku přináší četné výhody celé organizaci, která se zabývá poskytováním profesionálních služeb.
Využití technologie Business Process Management (automatizace podnikových procesů) umožní vizualizovat a řídit procesy o několika desítkách/stovkách kroků (manuálních i automatizovaných) procházejících řadou informačních systémů napříč i vně organi…
Naše zkušenosti v oboru se datují od r.1997 od kdy jsme prováděli výstavby a rekonstrukce půdních prostor většinou bez použití mokrých procesů, až po realizace nízkoenergetických RD - dřevostavby včetně realizace takzvaně "na klíč" . Námi r…
Silná základna tvořená hlavní knihou a návaznými evidencemi, rozšířená o řízení zásob pro střediska v různých lokalitách. Systémy pro zrychlení a standardizaci procesů včetně rozdělování a použití zdrojů, operací nákupu, vytváření rozpočtů, procesů w…
Je integrované řešení světové třídy pro podporu výrobních a účetních procesů, vyvinuté se zvláštním zřetelem pro výrobní prostředí – ve fázi rozběhu výroby, zavedených dílenských provozů, nebo zvláštních provozů pro zakázkovou výrobu v rámci velkých …
SAP All-in-One představuje optimální informační systém pro středně velké firmy, které potřebují zvýšit svou konkurenceschopnost rychlejší, přesnějším a efektivnějším řízením firemních procesů. Obsahuje přednastavené odvětvově orientované řešení na pl…
Trh s potravinami je nasycený výrobci i produkty. O růstu nebo pouhém udržení pozice rozhodují kvalita a ceny. Obojí je v tvrdém konkurenčním prostředí možné udržovat na potřebných hladinách pouze zvýšenou efektivitou řízení všech firemních procesů.