Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Obě strany musí být vybaveny stejnou technologií a mít nastaven (lze řídit) stejný klíč, využít lze pouze telefony společnosti HTC s Windows Mobile použitý algoritmus je AES256 bit, pro každé krypto-volání je generován cipher klíč s Diffie-Hellman 4…
Tato verze je primárně určena pro střední a menší společnosti, které požadují vysoký standard služeb, možnost systém flexibilně přizpůsobovat svým požadavkům a potřebám a chtějí mít záruku technologického rozvoje a podpory služeb.
Chemický zvon, drenážní koncentrát, rychle ničí organický a anorganický odpad z kanalizací.
Samotná telekomunikační technologie zajišťující běh kontaktního centra často pro úspěšnou komunikaci s klienty nestačí. Důležitou součástí kompletního řešení kontaktního centra je také systém podporující běh procesů a zajišťující vhodné vedení operát…
Aditivní nemrznoucí přísada rozpustná ve vodě bez etileglykolu až do -50C (dle poměru ředění).
Plánování směn (Work Force Management) je nedílnou součástí každého kontaktního centra. Rozdílná je ovšem forma, jakým způsobem je plánování realizováno, a to od ručního plánování pomocí tabulek až po sofistikované systémy.
Trojnásobně účinný absorbent s vysokou zadržovací a zahušťovací schopností tekutin na vodní bázi.
Exkluzivní výrobek z vybraných silikonů, které dovolují vytvořit bezbarvý výrobek bez zápachu.
V oblasti telefonních ústředen nabízíme systémy založené na kombinaci klasické telefonie a IP telefonie (hybridní tel. systémy) i systémy založené čistě na IP telefonii.
Barevný digitální tisk prošel velkým vývojem a vy tak dnes můžete požadovat nejkvalitnější možné tisky s nejlepším servisem. Nabízíme jedinečný 6ti barvový tisk - CMYK + výběr z barev WHITE/GOLD/SILVER/CLEAR, včetně profesionálního knihařského zprac…
Aditivní nemrznoucí přísada rozpustná ve vodě bez etileglykolu až do -50C (dle poměru ředění).
Kontaktní centrum je často první vizitkou společnosti, zajišťuje komunikační rozhranní mezi společností a jejími zákazníky, příp. partnery, a má proto přímý vliv na vztahy se zákazníky a ziskovost firmy.