Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Analýza osobnosti - Kdo jsem? Jak mě vnímá okolí, typologie, temperament osobnosti.
Marketing výrobků a služeb - rozdíly mezi prodejní a marketingovou koncepcí řízení firmy.
Soubor 11 vybraných témat určených pro liniový management (mistři, střední management), které lze kombinovat.
Provedení marketingového auditu je nezbytným prvním krokem na cestě k marketingově řízené společnosti. Marketingový audit je vlastně interní analýzou zahrnující i některé prvky externí analýzy a jako takový dokáže definovat, jaké je nynější postavení…
Cíl: získat dovednosti v oblasti marketingových dovedností (použití matic, analytických nástrojů pro rozhodování).
Cíl: získat koncepční přístup při formulování finanční vize a strategie, uvědomit si provázanost jednotlivých oblastí firemních aktivit a financí.
Pozitivní přístup obchodníka a schopnost sebemotivace, stanovování prodejních cílů.
Široké spektrum oborů i pozic, služby konzultantů specializovaných na zadaný obor Executive search.
Mapování současné úrovně péče a komunikace se zákazníkem jako výchozí úroveň dalšího zvyšování kvality a efektivity péče o zákazníky.
Nový pohled na řízení oblasti bezpečnosti a ochrany zdraví při práci a požární prevence.
Stanovování dohod jak v osobním, tak v pracovním životě, motivace vlastní osoby, pozitivní povzbuzení.
Cíl: pochopení principů sebemotivace, vysvětlení si principů dosahování i náročných cílů a přání.
Objektivní nástroj hodnocení pracovního výkonu z pohledu nejen odborného, ale i postojového a komunikačního.