Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Díky dobrému nástroji, který významně usnadňuje implementaci informačních systémů, je náš vývoj velmi rychlý a tedy méně nákladný. Podle potřeby přizpůsobujeme existující komponenty potřebám zákazníků nebo vyvíjíme zcela nové.
Evidence docházky a prezence zaměstnanců. Stanovení přístupových a dalších oprávnění. Bezpečnostní postupy a zajištění majetku.
Školení nových zaměstnanců nebo stávajících před uvedením nových produktů. Tvorba kurzů a výukových pásem s multimediálním obsahem.
Řízení a audit kvality firemních procesů. Řešení problémů, neshod a jejich prevence. Řízení dokumentace a provozu měřících zařízení.
Kartáček na ruce velký, oboustranný kartáček na ruce, oboustranný kartáček na ruce s háčkem, kartáček na ruce s rukojetí, kartáčky na nehty s pemzou.
Software pro řízení vztahu se zákazníky, který splňuje požadavky normy ISO 9001:2009 a funguje na webu. Díky doplňku CRM Service je veškerá příchozí a vybraná odchozí e-mailová komunikace přiřazena k obchodnímu vztahu.Odpadá tak dohledávání komunikac…
S čistícím tonikem spolehlivě odstraní make-up a zanechá čistou pleť.
Měkká koupelová houba z celulózy zesílená přírodními vlákny.
Vypracování žádosti o integrované povolení dle zák.č. 76/2002 Sb., v platném znění, a to včetně všech požadovaných příloh – provozní řád, havarijní plán atd. Ohlášení plánované změny zařízení, vypracování vlastní žádosti
Cíleně zaměřená školení dle požadavků a potřeb klienta, legislativa, správná výrobní praxe s ohledem na požadavky ŽP, odpadové hospodářství apod.
On-line pomoc při řešení případných problémů, preventivní kontroly, uvedení provozovny do souladu s požadavky legislativy ŽP, legislativní pomoc, průběžné informace o novinkách v legislativě ŽP, upozornění na nově vzniklé povinnosti