Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Rozumět, co je to trh a tržní přístup, chápat, co je to marketing a jak se využívají, popř. upravují zdroje organizace k uspokojení potřeb zákazníka, využívání marketingového přístupu ve své každodenní činnosti.
Chápat principy efektivní komunikace,komunikovat efektivněji slovem i chováním,poslouchat efektivněji,navrhovat a uskutečňovat komunikaci k dosažení požadovaných výsledků,řešit konflikty mezi zaměstnanci.
Plánování a příprava projektu, řízení realizace projektu, vyhodnocení projektu, nástroje na podporu řízení projektu.
Vytvářet podmínky pro kvalitní práci, užívat a zhodnotit přínosy systémů řízení kvality, definovat vlastní místo a možnosti v systému řízení kvality, určit klíčové prvky zahrnuté v každém úspěšném programu kvality.
Poskytovat informace požadované k vytvoření rozpočtu,rozumět používání rozpočtů.
Vědět, kdy a proč je třeba něco napsat,vytvářet si jednoduchý, přímý a čtenáři odpovídající styl psaní.
Odhadovat potřeby posluchačů a tomu přizpůsobit svůj projev,mluvit efektivně v různých situacích,plánovat a provádět efektivní prezentace,podávat svoje prezentace přesvědčivě.
Identifikovat potřebu změny, shromažďovat a hodnotit náměty na možná řešení, hodnotit výsledek a přijímat korektivní opatření.
Evidovat údaje o dodavatelích a subdodavatelích a jejich produktech, vyhodnocovat kvalitu dodavatelů a produktů.
Identifikovat cesty lepšího využití pracovního dne lepším řízením času,analyzovat problém řízení času a hledat nejlepší řešení.
Přispívat k návrhu a realizaci postupů efektivního řízení zásob, vypočítávat požadovanou úroveň zásob, oceňovat aplikaci informační technologie do efektivního řízení zásob.
Přispívat k návrhu a organizaci skladu s cílem dosáhnout maximální efektivity, rozumět a aplikovat systém dokumentace na regulaci a evidenci skladových vstupů a výstupů,přispívat k řízení nákladů minimalizací ležáků a snížením ztrát ve skladech.
Vědět, co je autorita, jak se získává a používá na pracovišti,znát zdroje vůdcovské autority a budovat vlastní autoritu,používat autority ve prospěch pracovního týmu a organizace.
Rozumět funkci peněz při obchodování,číst a přímo interpretovat články o finančních záležitostech,testovat finanční výkonnost na základě analýzy poměrových koeficientů,vidět, jak jejich práce i práce ostatních přispívá k finančním výsledkům obchodní …