Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Orientujeme se na analýzu datových struktur, datových toků a procesů v informačních systémech.
Okenní sítě jsou vyráběny z hliníkových rámečků standardně v barvě bílé a hnědé. Síťovina je v rámečku upevněna pomocí pryžové nebo plastové zamykací vložky. Síťovina je vyrobena ze skelného vlákna, potaženého plastem.
Interiérová žaluzie Isotra system HIT doplňuje stávající Isotra system. Žaluzie Isotra system HIT je vhodná pro plastová okna, hliníková okna a dřevěná eurookna. Vysoká užitná hodnota a funkčnost. Moderní design.
Jsou speciální CRM edice pro použití ve farmacii. Je nástrojem umožňujícím pro-aktivně udržovat dlouhodobé vztahy s klienty v závislosti na jejich potenciálu, zvyšovat jejich loajalitu, předvídat jejich chování a cíleně na ně působit.
CRM S3 je velmi efektivním, jednoduchým a úsporným řešením řízení zákaznických vztahů ve spojení s ekonomickým systémem Money S3.
Pořiďte si (u nás) poutní či lechtivé odznaky, které ve středověku patřily ke standardní výbavě každého člověka.
CRM S3 je velmi efektivním, jednoduchým a úsporným řešením řízení zákaznických vztahů ve spojení s ekonomickým systémem Money S3.
SuperOffice je CRM řešení norské společnosti SuperOffice ASA. SuperOffice CRM utváří nepřerušované a sepjaté propojení mezi vašimi obchodními procesy a zaměstnanci na straně jedné a zákazníky a dodavateli na straně druhé.
Hledáte originální dárky pro své zaměstnance, partnery či zákazníky? Nechte se inspirovat nabídkou medievum marketu. Vybrané zboží ozdobíme vaším logem, názvem společnosti či jinak upravíme dle specifických přání.
Orientujeme se na naprogramování aplikace zpracování dat, případně s webovým rozhraním.
Je aplikace pro evidenci požadavků zákazníků na opravy, úpravy nebo servisní zásahy u dodávaných produktů, monitorování jejich životního cyklu a statistické vyhodnocování.
Microsoft Dynamics CRM je kompletní řešení pro řízení zákaznických vztahů, které poskytuje veškeré nástroje a funkce potřebné pro vytvoření a udržení jasného přehledu o zákaznících, od prvního kontaktu, přes prodej až po následný servis.
Darujte svým blízkým originální dárek – odznak s jejich patronem či iniciálou jména.