Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
V tiskové inzerci, příp. její elektronické obdobě (např. bannerech, skyscraperech) se pochopitelně výrazně uplatňují zásady Vizuální prezentace společnosti či produktu.
Jedná se v drtivé většině o stylizovanou postavičku, většinou zvířecí nebo lidskou, případně může jít o personifikovanou věc. Maskot slouží jako marketingový nástroj – je tzv. komunikátorem, který má zprostředkovat méně formální formou.
Na úplném počátku tvorby jednotného firemního stylu vizuální prezentace je potřeba seznámit dodavatelské grafické studio s firemními hodnotami, strategii směřování či s vizí subjektu. S trochou "umělecké licence" by se toto mělo odrazit ve …
Dvojím úkolem značky je umožnit okamžitou identifikaci, zatímco evokuje důležité hodnoty či významy daného subjektu. K naplnění těchto základních požadavků musí být v přijatelné míře splněno mnoho dalších podmínek. Některé z nich mohou být v konflikt…
Tiskařská technologie vhodná pro potisk válcových, kulatých předmětů, jako jsou např. hrnky, sklenice, popelníky.
Technologie vhodná pro potisk drobných reklamních předmětů, např. tužky, zapalovače, klíčenky, otvíráky, krabičky apod.