Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Kalendář nebo diář potřebuje téměř každý a zvláště na konci roku je to dobrý dárek pro obchodní partnery nebo své zaměstnance. V naší nabídce jsou stolní nebo nástěnné kalendáře, které mohou být potištěné digitálním nebo ofsetovým tiskem a nebo metod…
Provádíme následující tiskové dokončovací práce - laminace (za tepla i za studena, jednostranná i oboustranná), knihařské práce (vazby, lepení, šití, bigování, perforace, řezání), kašírování, výseky.
Nejčastěji objednávaným reklamním textilem jsou trička, které je možné potisknout tepelným a tlakovým nanesením motivu (tzv. flex) nebo vyšít. Výhoda tlakového potisku oproti výšivce je v tom, že je možné potisknout materiály, které nezle prošít kvůl…
Tento speciální typ zákaznického poutače je určen pro náročné povětrnostní podmínky. Základna stojanu naplněná vodou nebo pískem ve spojení s pružinami zajišťuje stabilitu i při silném větru. Díky kolečkům je přemisťování velice pohodlné.
Nabízíme komplexní služby v oblasti zakázkové textilní výroby (včetně doplňků a servisu), ale i plnohodnotný prodej katalogového reklamního zboží včetně všech dostupných technologií pro aplikaci loga. Nabízíme také individuální výrobu reklamních a dá…
Zajišťujeme grafické návrhy, výrobu, montáž a servis. Zrenovujeme poškozené nebo zastaralé orientační a informační systémy. Nabízíme venkovní a vnitřní tabule, které se liší způsobem použitého materiálu a životností.
Pohodlně ze své kanceláře vybírejte v nepřeberném množství dárkových předmětů. Ty které si vyberete, Vám přivezeme jako vzorky, aby jste si je mohli v klidu prohlédnout a vyzkoušet. Navrhneme Vám grafiku a doporučíme technologii potisku s optimalizac…
Tiskneme sublimačním inkoustem do šíře 1600 mm na látky, které následně zapečeme v sublimačním lisu. Vlajky, třepetalky, muší křídla apod.
Realizujeme celoplošné i částečné reklamní grafiky na Vaše auto, autobus, nákladní auto a jiné dopravní prostředky.
Reklamní cedulka nebo jiné označení připevněné k regálu za účelem upoutání zákazníkovy pozornosti ke konkrétnímu výrobku v daném regálu.