Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Na základě analýzy, vyhodnocení a cíleně zvoleného mixu médií připravíme mediální plán. Klientovi doporučíme vhodné tituly, umístění a načasování. Velký podíl na přípravě mají pracovníci, kteří dbají především na to, aby byla reklama účinná. Grafické…
Inzertní prostory umíme nakoupit ve všech dostupných celostátně distribuovaných i regionálních periodikách v České republice. Díky navrženým kombinacím personální inzerce můžeme pro Vás docílit výrazných slev. Grafické zpracování náhledů inzerátů je …
Magnetky mohou být ve velikosti od 3x3 cm (doporučujeme ale 5x5 cm) až do 300x61 cm.
Zajímá Vás, co se aktuálně připravuje na inzertním trhu přímo ve Vašem oboru? Na základě specifikace činností a oborů Vaší společnosti pro Vás budeme sledovat vhodné aktuální nabídky a příležitosti k inzerci a pravidelně Vás o nich informovat.Upozor…
Nejenom jednotlivé inzeráty, ale i rozsáhlé reklamní kampaně kreativně řeší naši grafici, textaři, výtvarníci či další tvůrci. Podle rozsahu jednotlivých kampaní připravují kreativní řešení reklamní komunikace pro veškeré reklamní materiály, připravu…
Díky moderním technologiím a novým grafickým programům se grafické zpracování veškerých podkladů dostává na špičkovou úroveň. Víme, který z našich grafiků má nejbližší vztah ke konkrétnímu zadání a tím je výsledek považován za zcela profesionální.
Zajistíme nákup a prodej inzertního prostoru v periodikách a ostatních médiích.
Reklamní, prezentační a informační tabule a panely jsou vhodné pro obchody a firmy, na stěny budov, na zdi a ploty, ve výstavních expozicích.
Nabízíme telemarketingové služby call centra. Veškeré služby pasivního i aktivního telemarketingu poskytujeme jak pomocí tradičních tak i moderních komunikačních kanálů (telefon, fax, e-mail, www, sms, bluetooth).
Zajistíme softwarové a hardwarové řešení firemních telekomunikací. Pokud uvažujete o nahrazení nebo rozšíření stávajícího telekomunikačního systému ve Vaší firmě, jsme připraveni s Vámi konzultovat Vaše stávající i potenciální budoucí potřeby.