Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
Obecná školení – Základy práce s PC, antivirová prevence, bezpečné procházení internetu, pravidla zálohování, práce v síti apod.
Doporučení vhodných legalizačních akcí. Poradenství ohledně postupů pro dotažení legalizace do konce.
xMAIL je vhodný pro rozesílání elektronických newsletterů, novinek o službách nebo produktech a dalších hromadných e-mailů.
Zavedení vhodné bezpečnostní politiky v oblasti počítačových stanic. Výběr cenově i funkčně optimálního antivirového programu.
Poradenství o aktivních prvcích. Poradenství o zabezpečení. Vybudování nové infrastruktury.
Doporučení metod, postupů a zařízení pro obnovu v případě havárie, obnova dat ze zálohy naším specialistou.
Poradíme a zanalyzujeme stav Vašich systémů a sítí. Zaškolíme Vaše zaměstnance v oblasti výpočetní techniky.
Na základě zkušeností našich zaměstnaců u mnoha významných klientů v oblastech bankovnictví, telekomunikací, testování či kontroly výstupní kvality Vám nabízíme jejich zkušenosti formou outsourcingu.
Zanalyzujeme současný stav Vašeho vnitrofiremního informačního systému. Navrhneme změny, které by měly být provedeny a seřadíme je podle priorit.
Celý projekt budete mít stále pod kontrolou. Na základě analýzy a návrhu vytvoříme klikací model aplikace, který si můžete odzkoušet a vznést včas případné připomínky. Vyhneme se tak zbytečnému navyšování nákladů, souvisejících s přepracováváním již…
Katalogy jsou webové portály, kde jsou tematicky, většinou podle oborů, umístěny webové prezentace, spíše odkazy na ně. Každý katalog má určité kategorie, do které se registruje webová prezentace tematicky.
SEO analýza je ucelený dokument, díky němuž získáte přehled o chybách, které vám brání v dosažení lepších výsledků ve vyhledávačích. Obsahuje řadu jednoduchých doporučení a tipů - dozvíte se, jak odhalené problémy odstranit, jak zpřístupnit stránky u…
Desktopové aplikace vyvíjí společnost UDT platformě nezávislé v .NET technologiích.
Jde o druh marketingu, kterým se snažíme přilákat na webové stránky pokud možno co nejvíce uživatelů dané skupiny. Vždy opět záleží na vstupní analýze potřeb zákazníka a z ní vyplývající skupiny uživatelů, na kterou se bude potřeba zaměřit.