Tipy pro vyhledávání: Plastová okna, Stavební práce, Židle
I-Group má již více než 20 let zkušeností v direkt marketingu v České a Slovenské republice. Vznikla v roce 1991 a postupně se rozvíjela v oblastech B2B i B2C marketingu. Jako výhradní Partner Schober Information Group pro ČR a SR využívá poznatk…
Dávkovací systém se sondou pro automatické měření koncentrace v mycí lázní a automatickým nastavením i oplachového prostředku - to vše bez možnosti zásahu obsluhy do nastavení dávkování.
Velkoobjemové dávkovací zařízení DSL 60 je určeno na objemové dávkování drobného kusového zboží typu luštěniny, rýže, granule hnojiva, peletky... , do hotových sáčků.
Internetový marketing by se z pohledu internetové reklamy dal rozdělit na několik hlavních prvků, kterými jsou marketing ve vyhledávačích (PPC, placené zápisy v katalozích), SEO optimalizace a bannerová reklama. Pro internetový marketing lze dále vyu…
Dávkovací systém bez sondy, kdy se koncentrace mycího prostředku nastavuje pomocí časového dávkování, a automatickým nastavením oplachového prostředku - to vše bez možnosti zásahu obsluhy do nastavení dávkování.
Další službou je pomoc s odstraněním momentálního nezdaru, neúspěchu v životě (jedince, týmu, páru...), případně i trápení. V psychoterapii jde o pomoc ve smyslu návratu - do znovu fungujícího života jedince, páru, týmu a dalších systémů.Například…
Dávkovací systém se sondou pro automatické měření koncentrace v mycí lázní a automatickým nastavením oplachového prostředku - to vše bez možnosti zásahu obsluhy do nastavení dávkování.
Tato technologie je určená pro jednoduché dávkování a balení velkých objemů prašných produktů, práškových produktů, koření, průmyslových směsí, drobných sypkých produktů (karbidu vápenatého,…) a podobně.
E-mail marketing je velmi efektivní nástroj internetového marketingu, který buduje povědomí o vašich produktech a službách, zvyšuje důvěryhodnost a zákaznickou loajalitu. Jeho výhodou jsou nejen nízké náklady, ale také možnost rychle a přesně měřit …
Grafický manuál řekne Vaší firmě, jak správně a efektivně využívat veškeré graficé prvky.